خب در این قسمت از آموزشseo به چگونگی انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای لندینگ خود میپردازیم. انتخاب کلمه کلیدی مناسب اولین گام برای رسیدن به موفقیت میباشد.

بحث کلمات کلیدی از مهم ترین بحث ها در آموش سئو میباشد. کلمات کلیدی کلماتی هستند که کابر سرچ میکند تا به شما برسد یا به عبارتی دیگر کلماتی هستند که موضوع سایت شما را نشان میدهد. پس انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای دیده شدن و همچنین موفقیت در seo بسیار مهم است. برای انتخاب کلمات کلیدی درست باید هر یک از کلمات کاملا آنالیز شوند تا کلمات درست در سایت قرار بگیرد. البته بسته به موقعیت مکانی و زبان و لهجه های مختلف، کلمات کلیدی تغییر میکنند.

 

مراحلی که باید برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو طی شود:

1. نوشتن کلیه کلماتی که به ذهن ما میرسد

2. پیشنهاد گرفتن از اطرافیان

3. پیشنهاد گرفتن از گوگل. به این صورت که ابتدا کلمه هدف را در گوگل سرچ میکنیم؛ در قسمت پایین serp ، گوگل چندین پیشنهاد را به شما ارائه میدهد.

4. برسی کلمات کلیدی رقبا با استفاده ابزارهای مختلف مانند Moz و Alexa . هر کدام از این ابزار ها در chrom افزونه رایگان به نام alexa rank و moz bar دارند و شما میتوانید با نصب آنها از Extensions رقبا را آنالیز کنید. و کلمات کلیدی رقبا را ببیند و متوجه شوید آنها از چه کلماتی استفاده کرده اند.

 

این چهار مرحله باید برای انتخاب کلمات کلیدی هر لندینگ استفاده شود. برای هر لندینگ حدود 150 کلمه باید در نظر گرفته شود و در اخر این 150 کلمه را باید آنالیزکنیم تا بتوانیم 10 تا12 کلمه مناسب را به عنوان کلمات کلیدی انتخاب نماییم.

 برای ادامه مطلب به انتخاب کلمات کلیدی برای سئو مراجعه فرمایید.


آموزش سئو کلمات ,کلیدی ,کلمه ,کلماتی ,استفاده ,رقبا ,کلمات کلیدی ,انتخاب کلمات ,کلیدی مناسب ,مناسب برای ,برای انتخاب ,انتخاب کلمات کلیدی ,برای انتخاب کلما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برنامه اسکان1 فروش ویژه کاشی البرز پایگاه خبری تحلیلی قبله داغی سسی مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره اندیشه مهر فال حافظ آنلاین تخفیف دونی