دارک مود آیفون

حالت تاریکی یا Dark Mode در iOS 13 به روش‌های مختلفی در دسترس است . شما می‌توانید به Settings ، سپس Display and Brightness رفته و از آنجا برای فعال کردن آن استفاده کنید . شما همچنین می‌توانید با رفتن به کنترل سنتر، و فشار طولانی‌مدت بر روی اسلایدر تنظیم روشنایی، آن را از روی آی سمت چپ روشن و یا خاموش کنید .

یک حالت خودکار هم برای فعال و غیر فعال کردن Dark Mode در دسترس است. شما می‌توانید انتخاب کنید که Dark Mode به طور خودکار از غروب خورشید تا طلوع آفتاب فعال شود ، یا یک برنامه سفارشی تنظیم کرده و زمان‌های خاصی را انتخاب کنید تا این حالت، فعال و یا غیر فعال شود.

همانطور که قبلا ً توضیح داده شد ,بخش انتخاب والپیپر در iOS13 یک گزینه هم برای Dark Mode دارد .با این گزینه شما می‌توانید به هنگام فعال شدن Dark Mode ، کاغذدیواری خود را تیره کنید, که به این معنی است که apple به طور خودکار کاغذدیواری شما را تیره خواهد کرد تا با رابط حالت تاریک مطابقت داشته باشد.


مرجع اپل و آی او اس فعال ,mode ,dark ,می‌توانید ,خودکار ,حالت ,dark mode ,انتخاب کنید ,برای فعال ,فعال کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آسمان صورتی عکس آترو | ATRO مصطفی وادی خواه/مهندسICDL بهترين مارک پاور بانک | فروشگاه اليتاسل درس تک باشگاه ورزشی پدیده شاهرود