سياري از پدران و مادران پیشاپیش رویای پیشرفت کودکان خویش را در سر می پرورانند ولی بیش تر بچه ها صرفا از نظر والدین خویش نابغه هستند. با وجود این بعضی بچه ها حقیقتا دارای نبوغ هستند؛ آیا بچه شما هم جز این دسته است؟ دستورالعمل های محدودی هستند که نبوغ و استعداد بچه ها را نشان می‌دهند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهد شد.
ویژگی نوزادان باهوش
نوزادی که بهره هوشی بالایی دارد قادر است از ماه پنجم تولد خوشحالی، ناراحتی، اضطراب و  را بیش از ديگر نوزادان از لحن و صورت پدر و مادرش بخواند. بدین ترتیب باید مواظب باشید که درحضور این نوزادان از ابراز احساسات منفی و غمگینانه خودداری کنید.

به طور رایج نوزادان از ۹ ماهگی قابلیت تقلید از اطرافیان خویش را دارن.نوزادان اینامکان دارد از ۸ ماهگی این رویه را پیش بگیرند. به این ترتیب باید بدانید که نوزادان با چشمانشان رفتارهای شما را اسکن ميکنند و رفتارهایی شبیه شما نمایش می دهند. در این سن و سال است که نوزادان علاقه زيادي به تماشای خود در آیینه دارند.


نوزادان باهوش در قیاس با ديگر نوزادان عکس العمل های هیجان انگیزتری در در برابر موسیقی نشان می دهند. آنها با گوش دادن موزیک های ریتمیک دست، پا و سر خویش را تکان می‌دهند و غالبا بدون هیچ پیش زمينه اموزشی حرکات موزون از خود نشان می دهند.


کاظم سعیدزاده نوزادان ,خویش ,نشان ,ترتیب باید ,ديگر نوزادان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد با درس هاپ تکلیفاتو به اسونی و با سرعت حل کن ورزش مرجع دانلود فیلم و سریال دنیای آبی حسین دانلود بهترین های دنیای مجازی