قسمت 1⃣




????یک روز پس از انفجار موشک ماهواره‌بر سفیر روی سکوی پرتاب شماره یک پایانه فضایی امام خمینی در سمنان ، دونالد ترامپ اقدام به انتشار تصویری ماهواره ای با وضوح و کیفیت بالا از موشک سوخته کرد تا قدرت سامانه های جاسوسی و توانایی رصد فعالیت های موشکی ایران را گوشزد کند.




???? این در حالی است که رادیوی ملی آمریکا گزارش داد پیامی که اخیراً ترامپ در توییتر خود در خصوص یک حادثه مرتبط با برنامه فضای ایران منتشر کرد باعث شد که نوع ماهواره جاسوسی آمریکا لو برود با مشاهده عکس و زاویه تهیه شدن آن و همچنین نگاه کردن به سایت‌های تعقیب ماهواره ها به راحتی قابل تشخیص است که این عکس توسط ماهواره USA-22 یکی از سه ماهواره کی اچ ۱۲ بلاک ۴ (KH- 12-Block IV)سیا تهیه شده است .
ماهواره ای از خانواده کریستال که وجود آنها بیش از سه دهه است که برای عموم آشکار شده است.




????این ماهواره در اصل یک تلسکوپ بزرگ است که به تلسکوپ هابل چندان هم بی‌شباهت نیست اما به جای آن که به ستاره ها نگاه کند رو به زمین است و از تمام جزئیات عکسبرداری می کند .




????دفتر شناسایی ملی آمریکا ( National Reconnaissance Office) با نظارت روز به روز بر این سانحه ماهواره USS-224 را دقیقاً بر فراز از سمنان به پرواز درآورد و تصاویر با کیفیت از موشک سفیر منفجر شده تهیه کرد.

https://www.uplooder.net/img/image/57/3b1d932a70a8749b06ae0cb5ceefc742/hasan-ali-ebrahimi-said-96-01-08.jpg
کهنه سرباز ایران ماهواره ,تهیه ,آمریکا ,جاسوسی ,موشک ,ماهواره جاسوسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خانواده سبز فردا کاریابی بین المللی کارپیرا ، با مجوز رسمی مز وزارت کار و رفاه اجتماعی موسسه حقوقی و بین المللی سام پرسش مهر1398 تاریخ مه آلود