اقامت طلایی اسپانیا

آیا تا به حال در خصوص اقامت طلایی اسپانیا شنیده اید؟ آیا می دانید سرمایه گذاری در حوزه املاک اسپانیا فرصت بسیار خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید از شرایط اخذ اقامت طلایی اسپانیا و زندگی در این کشور بهره مند شوید؟

افراد غیر اتحادیه اروپایی مانند ایرانی ها در صورتیکه مبلغ حدود 500 هزار یورو در املاک اسپانیا سرمایه گذاری کنند، می توانند اقامت دائم و اقامت طلایی اسپانیا را به دست بیاورند. اقامت طلایی یعنی اینکه به غیر از شما ، خانواده درجه یک شما نیز می توانند اقامت اسپانیا را به صورت دائمی به دست بیاورند. اقامت طلایی اسپانیا یعنی بهره مندی از شرایط زندگی در اسپانیا، همانند شهروندان عادی این کشور و با مزیای شهروندی و بدون نیاز به اینکه دائما در اسپانیا حضور داشته باشید.

بر اساس قوانین تصویب شده در اسپانیا، افراد غیر اتحادیه اروپایی که سرمایه خود را از بیرون این اتحادیه وارد اسپانیا کنند، می توانند با  ملک به ارزش حداقل 500 هزار یورو صاحب اقامت طلایی اسپانیا شوند. تفاوتی ندارد سرمایه گذاری در کدام یک از انواع ملک های مسی و یا تجاری صورت می گیرد و یا حتی در صندوق های سرمایه گذاری املاک باشد، آنچه که قانون مشخص کرده ورود سرمایه برای سرمایه گذاری در املاک اسپانیا است.

بسیاری از افراد با انجام سرمایه گذاری هوشمندانه در اسپانیا نه تنها اقدام به دریافت اقامت طلایی اسپانیا می کنند بلکه از سود حاصل از سرمایه گذاری خود نیز برای گذران امور زندگی خود استفاده می کنند.  مثلا با ملک تجاری و یا ملک مسی به عنوان خانه تعطیلات و خانه اجاره ای و با اجاره دادن آن در اسپانیا به سود زیادی می رسند.

هر چند روش های دیگری نیز برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت طلایی اسپانیا به مبلغ کمتری نیز وجود دارد و آن مثلا ملک فرسوده در اسپانیا به ارزش 300 هزار یورو و بازسازی آن است و یا ملک به ارزش 200 هزار یورو و راه اندازی کسب و کار در کنار آن در اسپانیا می باشد.

آنچه که مشخص است این است که روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت طلایی کشور اسپانیا، متنوع است و اقامت طلایی اسپانیا مزایای زیادی برای سرمایه گذاران دارد.

 

 


travelsahelaftab2019 اسپانیا ,طلایی ,اقامت ,سرمایه ,گذاری ,املاک ,اقامت طلایی ,طلایی اسپانیا ,سرمایه گذاری ,هزار یورو ,املاک اسپانیا ,اقامت طلایی اسپانیا ,برای سرما? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هواکش صنعتی | هواکش صنعتی رادیال | هواکش صنعتی آکسیال همه چی موجوده اینجا همه چی هست تخفیف ویژه فقط برای امروز اندیمشک ماشینهای اداری فروش پروفیل،میلگرد و آهن