مهم ترین شهرهای اسپانیا

اگر قصد اقامت در اسپانیا و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید احتمالا یک سوال اساسی که در ذهن شما قرار دارد این است که مهم ترین شهرهای اسپانیا کدام شهرها هستند.  در واقع شهرهای اسپانیا را باید در طبقات مختلف دسته بندی کرد. این دسته بندی از نظر گردشگری و سرمایه گذاری و زندگی منظور می شود و می توان در بین لیست طولانی و تقریبا 50 شهر بزرگ اسپانیا، هر کدام را با ویژگی های منحصر به فرد طبقه بندی کرد. اما در بین شهرهای اسپانیا می توان به شهرهای زیر به عنوان بهترین مکان ها برای گردشگری، سرمایه گذاری در اسپانیا، اقامت در اسپانیا و زندگی در اسپانیا اشاره کرد:

·        مادرید

پایتخت اسپانیا و شهری با زیرساخت های مدرن و پیشرفتهو خیابان ها و محلات تاریخی که مرکز تجاری و اقتصادی اسپانیا است و در آن انواع موضوعات سرمایه گذاری را خواهید یافت. در بین شهرهای اسپانیا مادرید شلوغ ترین و زنده ترین شهر است. مادرید در ضمن بعد از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اروپا است.

·        بارسلون

پایتخت کاتالونیا وشهری با جاذبه های گردشگری و یکی از بهترین مناطق اروپا برای زندگی و اقامت اروپا. بارسلون در راس شهرهای اسپانیا از نظر گردشگری قرار دارد.

·        گرانادا

گرانادا شهری جذاب و تحت تاثیر زندگی مسلمانان است. مسجد الحمرا برج ها وباغ های دیدنی و انواع جاذبه های گردشگری این شهر را فوق العاده کرده است. گرانادا یکی از بهترین شهرهای اسپانیا  برای اسکی و ورزش ها زمستانی در کوه های سیرا نوادا است.

·        والنسیا

سومین شهر بزرگ در بین شهرهای اسپانیا و شهری با سواحل بسیار دیدنی مدیترانه ای. ورزش های دریایی و سواحل زیبای آن را از دست ندهید. والنسیا شهری بسیار خوب برای تحصیل در اسپانیا است.

به غیر از شهرهای فوق می توان از بین شهرهای اسپانیا نام شهرهایی  مانند مالاگا، سالامانکا و یا سبیا را نیز برای زندگی اضافه کرد. اما اگر به دنبال سواحل زیبای جزایر قنای هستید می توانید برای زندگی در اسپانیا روی شهر لاس پالماس حساب ویژه ای باز کنید. در کل همه شهرهای اسپانیا دیدنی و فوق العاده هستند و شهرهای کوچک تر ارزان تر از شهرهای بزرگ اسپانیا برای زندگی هستند.


travelsahelaftab2019 اسپانیا ,شهرهای ,زندگی ,گردشگری ,شهری ,اروپا ,شهرهای اسپانیا ,برای زندگی ,سرمایه گذاری ,سواحل زیبای ,دسته بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مبین فایل سافت استارتر مرجع اطلاعات صنعت چاپ در سراسر وب گشتا صنعت اصفهان موزیک سرا طراحی وب سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان