موضوع :

انشا درباره پرواز بدون بال با رعایت قالب نوشتاری

 

متن انشا :

مقدمه: خداوند در بطن وجودی هر کسی معجزه ایی نهفته است که انسان با جستجو در لابه لای استعدادهای خود آن را کشف و از آن بهره می برد. شاید یکی از استعدادها پرواز است اما بدون بال.

تنه انشاء: انسان هر روز دست به اعمال و اکتشافاتی می زند که دهان  را از تعجب باز می کند و چشم را از حیرت گشاد می سازد. از گذشته تاکنون انسان در آرزوی آن بوده که همچون پرندگان، پرواز را تجربه کنند. در طی آزمایشات و اختراعات متنوع گاهی شکست خورده و گاهی پیروزمند از میدان جنگ بیرون آمد.

رفته رفته قادر به کشف هواپیما و بالن ها و هلیکوپترهایی شد که انسان را از نقطه ایی به نقطه ی دیگر در فراز آسمان ها و از لابه لای ابرها جابه جا کند و این امکان را ایجاد کرد که هم پرواز را تجربه کرده باشد و هم در صرف وقت و هزینه صرفه جویی کرده باشد. اما به نظر من انسان به روش دیگری نیز می تواند پرواز کند.

گاهی خیالش او را فرسنگ ها آن طرف تر و برای عقل و عقلانیت پرواز کند و دست به قلم شود و عده ایی را با حرف ها و کلمات سحرانگیزش جادو کند، گاهی می توان آنقدر در فراگیری علم پیشرفت کرد و در آسمان پله های ترقی را طی کرد که در عرش آسمان بنشینی و نظاره گر جهان از بالا به پایین باشی و گاهی می شود روح از جسم جدا شود و با بال های نامرئی خود به آسمان ها به کنار معبود الهی پرواز کند و برانی همیشه ابدی شود.

نتیجه گیری: پرواز در دستان و در عقل و هوش آدمی است. به طرز فکر و نوع نگرش آن بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی به آن نگاه کند. وقتی که نقطه ی آغاز زندگی خود را پیدا کرد، در می یابد که چگونه و چطور پرواز را بدون بال تجربه کند.

 


سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی گاهی ,آسمان ,انسان ,نقطه ,تجربه ,انشا ,قالب نوشتاری ,کرده باشد ,رعایت قالب ,پرواز بدون ,درباره پرواز ,انشا درباره پرواز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آداب و سنن کارآفرینی،طرح توجیهی آخرین خبرهای مربوط به دنیای تکنولوژی و گوشی های همراه بلیط هواپیما سفرمی فطرس خریدو فروش ووچرپرفکت مانی وبیت کوین تخفیف دونی اپلای به المان و روسیه ال بیت | بزرگترین مرجع بیت و تکست رایگان