انشا مقایسه زندگی شهری و روستایی

 

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد دغدغه ها و لحظات سخت زندگی در شهر است. آیا شما هم مانند من و بسیاری از هم کلاسی هایم دوست دارید زندگی در خارج از شهر و روستا را تجربه کنید؟

تنه انشاء:

ممکن است برخی از شما این تجربه را داشته باشید ، برخی دیگر نیز همین زندگی شهری را مانند اعضای خانواده خود دنبال کنید و حتی برای شما تبدیل به یک حسرت بزرگ شود. به یاد داشته باشید که این روز ها برای بسیاری از ما زندگی خارج از شهر سختی ها و دغدغه های خاص خود را دارد و عموما این اتفاق رخ نمی دهد.

به یاد داشته باشید که انسان ها خود حق انتخاب دارند، می توانند زندگی در شهر را انتخاب کنند. شهر نیز سختی ها، مشکلات و البته فواید و مزایای خود را خواهد داشت. نقطه مقابل آن یعنی زندگی روستایی نیز چنین وضعیتی خواهد داشت.

تهیه مواد غذایی در روستا بیشتر بر عهده خودتان است، اما شما در شهر همه چیز را اری کرده و این می تواند از نظر صرفه اقتصادی نیز وضعیت را کمی متفاوت کند. به هر حال بهتر است از یاد نبرید که انسان ها در این شرایط می توانند با مقایسه این موارد تصمیم بگیرند.

نتیجه گیری:

بعلاوه که امروزه کسب و کار های شهری کاملا متفاوت وارد زندگی ما شده اند و عمل به آن ها در محیط روستا تقریبا ممکن نیست، شرایط برای تصمیم گیری زمانی فراهم می شود که شما حق انتخاب خوبی داشته باشید، بدانید در روستا چه چیزی در انتظار شماست و شرایط چگونه است.

 


سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی زندگی ,روستا ,شهری ,داشته ,شرایط ,روستایی ,داشته باشید ,زندگی شهری ,خواهد داشت ,مقایسه زندگی ,انشا مقایسه ,انشا مقایسه زندگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کاکتوسکده leonard822psh1t Page فروشگاه ساعت مچی مردانه ارزان | آرنا شاپ تدریس خصوصی زبان mahsan weblog CertificationGenie - Pass Certification Exams in 1st Attempt