موضوع :

انشا درمورد جان بخشی به اشیاء تک درخت کویر

 

متن :

مقدمه:

موضوع انشا جان بخشی به اشیاء و البته درختی است که تک و تنها در یک دست بزرگ و کویر پهناور زندگی می گذراند و روز های او تک و تنها می گذرد و به نظر می رسد که شرایطش بسیار سخت و تلخ است.

تنه انشاء:

در اصل باید گفت که درخت های کویر در شرایط سخت و خاص زندگی می کنند و آن ها درست مانند انسانی که در مقابل سختی ها ایستاده است این اتفاقات را به فال نیک می گیرند و امیدوار هستند که روزی در کنار خود هم نوعان خود را ببیند، اما آیا می توان گفت که تک درخت در کویر درست مانند انسانی بوده که شخصیت تنها و دور از دیگران دارد؟ نظر شما در مورد این وضعیت چیست؟ آیا فکر می کنید این مقیاس می تواند درست باشد؟

باید گفت که درختان نیاز به آب درست مانند غذا دارند، اما قضیه در مورد این جاندار زنده کمی متفاوت است، از آب های زیرزمینی تغذیه می کند و ریشه اش روی خاک نیست و به اعماق و دل کویر رفته است و این یکی از عجایبی است که خداوند بزرگ آفریده است و ما باید از آن درس بگیریم و این موضوع را بیاموزیم که مرگ و زندگی ما دست خدای بزرگ و بخشنده می باشد.

نتیجه گیری:

درخت در کویر درست لحظه های تنهایی را زمانی حس می کند که هوا تاریک می شود و کویر خشک و بی آب و علف تر از همیشه خواهد بود، اما به امید پروردگار خود همچنان استوار و زنده است. می تواند نفس بکشد و احساس خوبی را نیز در زندگی دارد و مدام به هر چه خوب و نیک است می اندیشد.

 

امیدوارم رضایت شما جلب شده باشد . لطفا نظرات خود را بنویسید .

 

 


سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی کویر ,درست ,درخت ,زندگی ,اشیاء ,انشا ,درست مانند ,مانند انسانی ,کویر درست ,درخت کویر ,انشا درمورد ,درست مانند انسانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه راستین گروه دین و زندگی شهرستان شوشتر تفریحی سرگرمی سلامت راشل دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. توضیح درباره سقف و شیشه های متحرک hamsite انجام پروژه های msp -پروژه msp-انجام پروژه managment softwar