FILE PHOTO: سپس مشاور ژنرال مایکل فلین ، مشاور امنیت ملی ، روزانه بیانیه ای را در کاخ سفید در واشنگتن ، ایالات متحده ، 1 فوریه 201 ارائه می دهد. REUTERS / Carlos Barria / File Photo

واشنگتن (رویترز) - وکلائی برای مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، روز سه‌شنبه در دادگاهی اظهار داشت که به دنبال برداشتن ادعای گناه خود در تحقیقات مشاور سابق رابرت مولر سابق درباره دخالت ادعا شده روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 است. انتخابات

 

فلین در اواخر سال 2017 به دلیل دروغ گفتن به FBI در مورد تعامل با سفیر روسیه در ایالات متحده در هفته‌های قبل از تصدی پست ترامپ ، گناهكاری كرد ، اما از آن زمان ادعا كرده است كه دادستانها حقوق وی را نقض كرده و او را به توافق نامه دعوی دعوت كردند.

 

این پیشرفت یک هفته پس از آن صورت گرفت كه دادستان های فدرال توصیه كردند كه فلین حداكثر شش ماه حبس را تحمل كند ، و توصیه قبلی خود را برای مشروطیت پس از حملات وی علیه FBI و وزارت دادگستری معكوس كرد.

 

فلین یکی از چندین معاون سابق ترامپ بود که در تحقیقات Meller در مورد محكومیت متهم یا محكوم به محكومیت شد كه دخالت دقیق مسكو در انتخابات آمریكا در سال 2016 را برای تقویت نامزدی ترامپ و همچنین تماس های بی شماری بین مبارزات انتخاباتی ترامپ و روسیه انجام داد.

 

یک قاضی فدرال در ماه دسامبر ، پیشنهاد فلین را رد کرد که اتهام جنایی دروغ گفتن به اف بی آی را کاهش داد و ادعاهای خود را در مورد سوء رفتار توسط دادستان ها و FBI کنار گذاشت.

 

قاضی ، امت سالیوان ، به فلین دستور داد كه در 28 ژانویه برای محكومیت محكوم شود ، نتیجه گرفت كه ژنرال بازنشسته ارتش نتوانسته است به دلیل داشتن ادعایی كه می تواند او را تبرئه كند ، نقض "یك" از طرف دادستان یا مقامات FBI را اثبات كند.

 

تشکیل پرونده روز سه شنبه توسط وکلای فلین از سلیوان خواست تا تاریخ مجازات 28 ژانویه را به تعویق اندازد.

 

در جلسه دادرسی در دسامبر سال 2018 ، سالیوان به شدت از فلین انتقاد کرد و به نظر می رسید که او را به حبس محکوم می کند. اما در عوض سالیوان به فلین این گزینه را به تعویق انداخت كه حكم را به تأخیر انداخت تا بتواند به طور كامل با تحقیقات در حال تعقیب همکاری كند.

 

گزارش توسط جان ولف ویرایش توسط Shri Navaratnam و Leslie Adler

 

استانداردهای ما: اصول اعتماد به تامسون رویترز.


365 انتخاب فلین ,ترامپ ,مشاور ,سابق ,محكومیت ,سالیوان ,مشاور سابق ,ادعای گناه ,دروغ گفتن ,سابق ترامپ ,برداشتن ادعای ,دنبال برداشتن ادعای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوله بازکنی موزیک سیتی هر چی که بخوای Colby7fbggggf homepage دانلود فایل های کمیاب مدرسه ی شاد فرا صنعت پارسیان گروه آموزشی تحصیلی گام نو | gamenov.ir آموزش اچ تی ام ال