بعد از به موفقیت رسیدن Resident Evil 2، همه چشم انتظار معرفی بازسازی Resident Evil 3 از سوی کپکام بودند. Resident Evil 3 با اینکه در زمان خودش بهترین نسخه سه‌گانه اصلی نبود اما به خاطر نمسیس تبدیل به یکی از خاص‌ترین و به یادماندی‌ترین بازی‌های نه تنها سری رزیدنت اویل بلکه تاریخ ویدیو گیم شد.

برای همین طبیعی است که الان وقتی در مورد معرفی بازسازی این نسخه صحبت می‌کنیم، خیلی‌ها هیجان زده شوند و تریلر معرفی بازی که دیروز در State of Play سونی منتشر شد را بارها ببینند. بارها دیدن این تریلر برای کسانی که بازی اصلی را تجربه کرده‌اند نکات جالبی داشت که شاید گیمرهای جوان‌تر خیلی متوجه آن‌ها نشدند.

 

نکاتی که واقعا نشان می‌دهد کپکام باز هم پایش را فراتر از یک بازسازی صرفا ساده گذاشته و اینطور به نظر می‌رسد، لیست تغییرات در بازسازی Resident Evil 3 حتی بیشتر از تغییراتی است که بازآفرینی نسخه دوم به خود دید. با این حال، ایجاد تغییرات اساسی عین راه رفتن بر لبه یک بوم است.


فیلمبازای حرفه ای بازسازی ,resident ,evil ,نسخه ,معرفی ,کپکام ,resident evil ,بازسازی resident ,معرفی بازسازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عــلــــــی شـاهکــــار دمو سایت تناسب اندام وبلاگ جواد عبادی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آریا گرافیک تازه ترین اخبار اختصاصی معماری و سازه iranscaniar470