با استفاده از شیشه های حرارتی مناسب ، می توانید به مزایای جدی در عایق کاری منزل برسید - خانه ای سردتر در تابستان ، در زمستان گرم تر ، به علاوه مزایای بهره وری انرژی که باعث کاهش صورتحساب خدمات و تأثیر خانواده شما بر محیط زیست می شود.

 

 

 

اما پیمایش گزینه های شما ، از واحدهای شیشه ای عایق استاندارد (IGU) گرفته تا لعاب دو برابر با تمام فیبرهای حرارتی ، ساده تر از انجام کار است.

 

 

 

چگونه می دانید انواع شیشه ها را باید استفاده کنید؟

 

 

برای عایق کاری کافی به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟ و اینکه نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای آن نیست؟

 

 

در اینجا نگاهی به انواع مختلف محصولات شیشه ای عایق حرارتی که می توانید از آنها استفاده کنید برای کمک به شما در تصمیم گیری دقیق تر در مورد ویندوز است.

 

 

 

 

 

شیشه عایق پنجره چیست؟

 

 

واحدهای شیشه ای عایق یا IGU سیستمهای پنجره ای هستند که در لعاب دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند. آنها از دو صفحه شیشه ای تشکیل شده اند که توسط یک فضای هوا جدا شده اند. به دلیل هدایت حرارتی طبیعی شیشه ، این پویایی بین دو لعاب و یک فضای بسته شده در خدمت به کاهش حرکت ناخواسته انرژی حرارتی است.

 

 

 

شیشه به طور معمول گرما را جذب می کند. سپس تابش می کند ، یا گرما را می دهد ، یا به صورت گرمازدگی ناخواسته در زمستان یا افزایش خورشید ناخواسته در تابستان. فضای هوا در یک IGU باعث کند شدن حرکت هوا می شود و به گرم نگه داشتن صفحه داخلی شیشه در زمستان و در تابستان سردتر می شود ، در حالی که لعاب دوم به عنوان مانع اضافی برای عایق عمل می کند.

 

 

 

thermal-glass-1.jpg

 

 

 

چرا از پنجره های دو جداره استفاده می کنید؟

 

 

 

در حدود 48٪ از گرمای منزل شما در زمستان از دست می دهد و از طریق پنجره های یک جداره شما خارج می شود.

 

 

 

با استفاده از پنجره های عایق شیشه ای ، می توانید این حرکت حرارتی ناخواسته را به طرز چشمگیری کاهش دهید ، سیستم های گرمایش و سرمایش را با انرژی بیشتری انجام دهید ، صورتحساب انرژی خود را کاهش داده و سطح راحتی خانه را بهبود بخشید. این به معنای افزایش ارزش املاک شما از داشتن پنجره های کارآمد در خانه نیست.

 

 

 

thermal-glass-2.png

 

 

 

 

شیشه کم E چیست؟

 

 

E پایین یا میزان انتشار کم ، نوع شیشه ای است که بیشتر در لعاب حرارتی استفاده می شود. با استفاده از این نوع شیشه ، در طول یا به طور مستقیم بعد از فرآیند تولید ، یک پوشش قابل انتشار پایین روی یک طرف شیشه اعمال می شود.

 

 

 

این سطح E پائین از لایه های میکروسکوپی نازک نقره و سایر اکسیدهای فلزی تشکیل شده است ، در حالی که بازهم انرژی حرارتی را منعکس می کنند ، در حالی که هنوز هم اجازه عبور طیف نور مرئی را می دهند.

 

 

 

سطح E پایین همیشه در یکی از سطوح داخل IGU قرار دارد. بسته به نیاز عایق شما ، E پایین به همان اندازه که در عایق کاری پنجره های زمستان است ، در عایق کاری منزل شما در تابستان مؤثر است.

 

 

 

در هر صورت ، سطح E پایین انرژی گرما را از جایی که از آن ناشی می شود ، کاهش می دهد - بازتاب گرمای خورشید ناخواسته در خارج از منزل و گرمای داخلی شما در زمستان.

 

 

 

thermal-glass-3.png

 

 

این نوع شیشه های حرارتی چقدر مؤثر است؟

 

 

 

با وجود لبه دو جداره E ، ویندوزهای شما 40٪ از انرژی با لعاب دوتایی استاندارد انرژی بیشتری خواهند داشت ، اما آنها فقط بین 8 تا 12٪ از هزینه کل را تشکیل می دهند.

 

 

 

به همین دلیل است که بیشتر صاحبان خانه این شیشه حرارتی ویژه را با شیشه پایین E انتخاب می کنند.

 

 

 

 

 

گاز آرگون در دو جداره چیست؟

 

 

راه دیگر برای ایجاد پنجره های حرارتی ، قرار دادن گاز آرگون در فضای هوای واحد عایق شیشه ای شما است. آرگون یک گاز غیر سمی ، بی بو و بی رنگ است ، بنابراین استفاده از آن 100٪ بی خطر است. آنچه انجام می دهد ، این است که سرعت انتقال حرارتی را حتی بیشتر کند می کند و باعث می شود گرمای بیشتری از عبور از ویندوز شما متوقف شود.

 

 

 

بهترین ویندوزهای عایق حرارتی شیشه E کم را با گاز آرگون در یک واحد شیشه عایق ترکیب می کنند. با استفاده از این ترکیب ، می توانید ویندوز تقریباً 50٪ از انرژی بیشتری نسبت به لعاب دوتایی استاندارد ایجاد کنید.

 

 

 

برای به دست آوردن این سطح از کارآیی و کیفیت حتی بیشتر ، Thermawood همچنین مهر و موم های حرارتی / صوتی پنجره را به عنوان یک روش استاندارد در نظر گرفته است. از این گذشته ، اگر می خواهید ویندوزهای خود را با دو جداره عایق بندی کنید ، اما هنوز فضای باز یا ترک هایی برای عبور پیش نویس وجود دارد ، شما محصول کامل را دریافت نمی کنید. با داشتن پیش نویس ویژه ای که در ویندوز کار گذاشته شده باشد ، در نهایت عایق حرارتی خواهید بود.

 

 

 

 

 

هزینه ویندوز حرارتی چقدر است؟

 

 

نه به همان اندازه که ممکن است فکر کنید. با پیشرفت های امروزی در فناوری پنجره ، می توانید از پنجره های موجود در چوب خود استفاده مجدد کنید ، وصال کنونی فعلی خود را در جای خود قرار دهید و فقط یک لعاب منفرد را با IGU جایگزین کنید. با داشتن متخصصان مجرب در ویندوز ، مقاوم سازی مجدد فرایندی ساده تر (و ارزان تر) از انجام یک جایگزینی کامل است.

 

 

 

برای دستیابی به سایر خصوصیات پنجره علاوه بر عایق حرارتی ، مانند شیشه لمینیت برای عملکرد صوتی یا شیشه سفت شده نیز می توانید از امنیت ویژه ای نیز استفاده کنید.

 

 

 

روند Thermawood همچنین باعث می شود شخصیت اصلی آنها حفظ شود ، بنابراین می توانید ظاهر و عملکرد پنجره های دوجداره با ارزش یا سایر پنجره های میراث ارزشمند خود را حفظ کنید.


pnjareh2jedareh شیشه ,حرارتی ,عایق ,پنجره ,استفاده ,انرژی ,عایق حرارتی ,عایق کاری ,انرژی بیشتری ,همان اندازه ,حرارتی چقدر ,لعاب دوتایی استاندارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات جامع تکنولوژی و رایانه ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم اخلاق نامه معرفی آموزشگاه ها قطره ای عبرت