تحقیق-بررسی-انعطاف-پذیری-دانشجویان-رشته-تربیت-بدنی
تحقیق بررسی انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 53 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه، شامل داده های آماری، نمودار های میله ای، چندبر، دایره ای، جداول توزیع فراوانی، محاسبه های شاخص های پراکندگی، و .

مقدمه:
برخورداری ازمیزان بهینه‌ای از آمادگی جسمانی، به بهبود کیفیت زندگی منجر می‌شود که این موضوع، نقش بسیار مهمی در سلامت جسم و روان ایفا میکند. به‌ همین‌ دلیل، بالا بردن آمادگی جسمانی بدن در هر سنی و برای هر جنسیتی و با هر میزان، توصیه می‌شود. از عوامل مهم آمادگی جسمانی انعطاف‌پذیری است. انعطاف‌پذیری سازوكار بسیار مهمی در بدن است كه برای اجرای مهارت‌ها و حركات در دامنۀ وسیع، شرط لازم است. انعطاف‌پذیری زیاد، نه‌تنها عاملی در پیشگری از آسیب‌دیدگی است، بلكه سبب می‌شود تا یك حركت سریع، به‌آسانی ، بدون فشار و درد اجرا شود.
انعطاف‌پذیری، توانایی حركت مفاصل در سراسر دامنۀ حركتی است و سازو‌كار بسیار مهم در بدن انسان است كه برای اجرای مهارت‌ها و حركات ورزشی لازم است.كم‌بودن دامنۀ انعطاف‌پذیری عضلات و مفاصل بدن یا فقدان آن ممكن است به نارسایی‌ها و اختلالات گوناگونی که در زیر اشاره‌شده، منجر شود:
اختلال در یادگیری و تكمیل حركات مختلف و متنوع، آسیب‌پذیرشدن افراد نسبت‌به صدمات و آسیب‌های ورزشی، متناسب‌نبودن رت و سرعت و هماهنگی در ارتباط با یكدیگر، محدودیت در مقدار و كیفیت اجرای حركات.
به دلیل اهمیت بسیار زیاد این فاکتور آمادگی جسمانی بر ان شدم تا تحقیق آماری روی میزان انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی انجام دهم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


اسرا44 تحقیق ,فایل ,آمادگی ,حركات ,تربیت ,رشته ,دانشجویان رشته ,پذیری دانشجویان ,رشته تربیت ,انعطاف پذیری ,آمادگی جسمانی ,انعطاف پذیری دانشجویان ,بررس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خودرو از معرفی تا لوازم یدکی و ... فیلترشکن تلگرام تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی میوزیک Kali linux Arean Film BEST MOVIES