جملات توصیف عملکرد دانش آموزان در 4 سطح خیلی خوب ، خوب، قلبل قبول و نیاز به تلاش بیشتر

 

قران:

نیازبه تلاش : زیاد مکث می کند در بخش بخش خواندن قرآن باید تمرین نماید. برای ترجمه  کلمات وعبارات قرآنی وآشنایی با داستان های قرآنی باید زیادتر کوشش کند گاهی برای پیام قرآنی مصداق ذکر می کند شرکت درکلاس های قرآنی برای ایشان می تواند مفید باشد.

قابل قبول : تاحدودی قرآن را بخش بخش روخوانی و قرائت می کند.گاهی ترجمه ی کلمات وعبارات قرآنی را می داند. تقربیاً می تواند برای پیام های قرآنی مصداق بیان کند. مقداری با داستان های قرآنی آشناست. شرکت درکلاس های قرآنی برای ایشان می تواند برای ایشان مفید باشد.

خوب : می تواند به حالت معمولی قران را روخوانی و قرائت کند.ترجمه کلمات و عبارات قرانی را در اکثرمواقع می داند. برای پیام های قرآنی مصداق بیان می کند.یبابیش ترداستان های قرآنی مربوط به سطح خود آشناست.

خیلی خوب : آیات و عبارات قرآنی را صحیح، روان و آهنگین می خواند. کلمات و عبارات قرآنی را به درستی ترجمه می کند. مفاهیم و مصادیق داستان های پیام های قرآنی را با زبان ساده و مثال های متنوع بازگو می کند. در کلاس های قرآن جهت آشنایی بیشتر صوت و لحن قاریان قرآن شرکت نماید.. ترجمه ی کلمات وعبارات قرانی را می داندو برای پیام ها مصداق های متعدد بیان می کندوبا داستان های قرآنی مربوط به سطح خودآشناست.

فارسی:

نیاز به تلاش : باتمرین مضاعف می تواند اندکی فعّالانه گوش داده وکمی منظورش راگفته وبخش بخش وبامکث متون را بخواند. باکوشش بیش ترمی تواند اندکی ازکلمات را درست نوشته وکمی قواعدنگارش رارعایت کرده وگاهی موضوعات ذهنی خودرا به صورت جمله صحیح به تحریر درآورد. خواندن انواع کتاب هابرای تقویت خواندن می تواندموثّرباشد.

قابل قبول : تاحدودی با دقّت وفعّال گوش داده ومنظورش رابیان کرده وجملات رابه حالت معمولی می خواند.برخی ازکلمات را درست نوشته وگاهی قواعدنگارش رارعایت کرده وکمی می تواند موضوعات ذهنی خودرا رابا جملات به تحریردرآورد. انواع 


معلمان فردا قرآنی ,تواند ,کلمات ,پیام ,مصداق ,قرآن ,برای پیام ,قرآنی مصداق ,برای ایشان ,کلمات وعبارات ,درست نوشته ,کلمات وعبارات قرآنی ,جملات توصیف عملکرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لاک حرارتی مدلینگ iran_buorse_se7en فاش علوم کامپیوتر و طراحی نما ساختمان مجله انتخاب من شماره خاله طراحی وب سایت