چگونه سایه چشم بزنیم ؟

چند نکته مهم را درباره نحوه آرایش چشم‌ها بدانید تا بتوانید چشم‌های خود را به زیبایی و جذابیت آرایش کنید. کافیست در هنگام آرایش کردن چشم‌هایتان این نکات را رعایت کنید تا خیلی زود از یک فرد تازه‌ کارو مبتدی، به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل بشوید.
آرایش چشم معمولا کار چندان آسانی و راحتی نیست و نیاز به کمی مهارت دارد؛ چه شما فردی باشید که عاشق آرایش کردن هستید و در متدهای آرایشی مختلف مهارت دارید، و چه فردی باشید که تازه شروع کرده‌اید به یاد گرفتن فرآیند آرایش صورت. به همین دلیل، بهتر است که در هر صورت چند نکته مهم را درباره نحوه آرایش چشم‌ها بدانید تا بتوانید چشم‌های خود را به زیبایی آرایش کنید.
چه نوع سایه ای بخریم؟
سایه‌های کرمی از جمله حرفه‌ای‌ترین انواع سایه هستند که آرایشگران زیادی از آنها استفاده می کنند اما معایبی دارند مثل اینکه لای پلک بالا جمع می‌شوند و ماندگاری طولانی ندارند. اگر مبتدی هستید بهترین سایه انواع پودری فشرده است. لازم نیست پلت سایه انواع رنگ‌ها را تهیه کنید. برای یک سایه زیبا و شیک تنها به سه رنگ تیره، روشن و میانه نیاز دارید. اگر دوست دارید آرایش اروپایی داشته باشید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. تن رنگی خاکستری و قهوه‌ای خوب است. در غیر این صورت بنا به سلیقه و رنگ لباس‌تان رنگ سایه را انتخاب کنید.
فراموش کردن پرایمر
هرگز استفاده از پرایمر در زیر ساز سایه چشم را فراموش نکنید.یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم ها مرتکب می شوند این است که قبل از سایه هیچ چیزی به پلک ها نمی زنند. مثل پرایمر. سایه چشم چه پودری باشد چه مایع برای ثابت ماندن روی پلک به پرایمر نیاز دارد. در غیر اینصورت ممکن است سایه پخش یا کاملا پاک شود.

استفاده از کانسیلر قبل از سایه
اگر علاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم های را و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.
چطور درست سایه  بزنیم ؟
هنگامی که می‌خواهد سایه را روی پلک بزنید از حرکات رفت و برگشتی استفاده نکنید. بهترین حالت ضربه زدن است. اینکار باعث می‌شود رنگ، بافتی جوهر مانند روی پلک پیدا کند و صرفا پلک رنگ نشده باشد. و حالت ناخوشایندی بوجود آید. برای محو کردن سایه در یک جهت حرکات ظریف و آرام باید داشته باشید. در ضمن هرگز از رنگ تیره تا زیر ابرو استفاده نکنید که آرایش شما را خراب می‌کند و حالتی خشن به چهره می‌دهد. تنها مجازید از رنگ روشن زیر ابرو استفاده کنید. فراموش نکنید قبل از آنکه به چشمان‌تان سایه بزنید آرایش کنید. کرم پودر و پنکیک و رژگونه را بزنید و برای سایه چشم نیز از یک پایه روشن استفاده کنید تا رنگ سایه تمام طول روز حفظ شود.
نکات ارائه شده، به صورت یک قانون کلی است که خانم ها قبل از استفاده ازسایه ، باید آن را رعایت کنند:
در صورت داشتن چشمانی گرد، از سایه های بسیار تیره در وسط پلک استفاده نمایید.
در صورت داشتن چشمانی بادامی، از سایه های تیره بر روی گوشه ها و از سایه های روشن بر روی پلک متحرک استفاده نمایید.
در صورت داشتن پلک افتاده، از رنگ تیره و رنگ متوسط استفاده نمایید.
در صورت داشتن چشمان ریز،از رنگ تیره در گوشه خارجی و از رنگ روشن بر روی پلک استفاده نمایید.
در صورت داشتن انحراف بر رو ی چشم، از رنگ تیره در بالا و پایین چشم استفاده نمایید.
رنگ سایه بهتر است متناسب با رنگ پوست انتخاب شود تا به چشم ها جذابیت و جلوه خاصی بدهد که در ادامه به چند رنگ پوست اشاره خواهیم کرد.
پوست تیره : افرادی که دارای پوست تیره هستند باید از سایه تناژ روشن تری نسبت به پوست خود استفاده کنند. سایه های نقره ای و طلایی هم به این افراد پیشنهاد می شود.
پوست گندمی : افرادی که دارای پوست گندمی هستند همه رنگ سایه را با توجه به سلیقه و رنگ موی خود می توانند استفاده کنند.
پوست روشن : برای افرادی که پوست روشنی دارند پیشنهاد می کنیم بعد از انتخاب رنگ سایه از یک سایه تیره در گوشه پلک خارجی استفاده کنند.

منبع:https://haftoyek.com


آرایشگران ماهر سایه ,استفاده ,آرایش ,صورت ,تیره ,پوست ,استفاده نمایید ,صورت داشتن ,استفاده کنید ,استفاده کنند ,آرایش کنید ,صورت داشتن چشمانی ,آرایش چشم‌ها بدا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شاپ تك دانلود فایل های کمیاب شصت موزیک | مرجع دانلود موزیک با لینک مستقیم padidegallery.com freecomponents دبیرستانی ها تخفیف ویژه