۱. ورزش کنید و سالم باشید

برای اینکه جذاب باشید، علاوه بر اینکه روحیه‌ی خوبی دارید، باید فیزیک بدنی جذابی هم داشته باشید. یک بدن سالم، اولین علامت یک زن سالم و جذاب است. بخشی از برنامه‌ی روزانه‌تان را برای رفتن به باشگاه اختصاص دهید تا چند کیلو اضافه وزنتان را از بین ببرید. اهدافی قابل دست‌یابی برای خودتان تعیین کنید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به بدنی سالم دریغ نکنید.

۲. بهداشت را رعایت کنید

بهداشت یک زن‌، در جذاب بنظر رسیدنش نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند. از جمله چیزهایی که ن را جذاب میکند مرتب بودن او است. پس بهداشتی باشید و برای دوش روزانه، بهداشت دهان و دندان، شادابی و خوشبو بودنتان وقت بگذارید و تمرین کنید. یک شیشه‌ی عطر کوچک یا یک دئودورانت نه در کیفتان داشته باشید و در روزهای گرم سال یا روزهایی که خیلی فعالیت دارید از آن استفاده کنید.

۳. بیشتر بخندید

یک لبخند زیبا، علامت انحصاری یک زن است، نکته‌ی جالبش اینجاست که شما تنها با بیشتر خندیدن می‌توانید جذاب بنظر برسید! در گروه دخترانی نباشید که همیشه اخمالو و بد اخلاق هستند و قیافه‌شان شکل فیلسوف‌هاست! اجازه دهید احساساتتان حرف بزند و سعی کنید تا با لبخند همه را مجذوب خودتان کنید.


آرایشگران ماهر جذاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مختلف دانلود اجناس فوق العاده در آغاز کلام بود چل چله معرفی انواع حافظه و حافظه جانبی لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت اهنگ interior-design17 مرجع معرفی ظرف در ایران کیان صنعت پاسارگاد