آیا سوراخ کردن گوش در محلی غیر از نرمه آن خطرناک است؟

بله، مدتی است که سوراخ کردن گوش آن هم در محلی غیر از نرمه گوش مد شده که این کار در درازمدت ممکن است باعث عفونت در ناحیه غضروف شود و التهاب و قرمزی گوش را نیز همراه داشته باشد.

سوراخ کردن بینی خطرناک است؟

این کار هم خطرهای خودش را دارد. آویزهایی که در بینی قرار می‌گیرند، خطرناک‌اند و احتمال عفونت در بینی را افزایش می‌دهند. از طرفی از عوارض کاشت نگین بدن، رها شدن آویز بینی و کشیده شدن آن همراه تنفس به نواحی بالای بینی یکی دیگر از مشکلات انجام این کار است، بنابراین باید مواظب باشید نگین‌های داخل بینی و گوش کشیده نشوند چون بسیار خطرناک است.

انجام پیرسینگ غیربهداشتی در آرایشگاه ها

گاهی پیرسینگ در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود. در این خصوص چه نظری دارید؟

پیرسینگ(سوراخ کاری بدن Piercing)من کلا با این کار مخالفم ولی اگر به هر دلیلی تمایل یا اجباری در انجام این کار وجود دارد، باید به‌وسیله پزشک یا متخصص انجام شود که با بی‌حسی و اصول بهداشتی جراحی‌های ابتدایی آشنا باشد چون آرایشگرها درصورت بروز واکنش‌های آلرژیک به مواد بی‌حسی و اتفاقات غیرمنتظره نمی‌توانند وضعیت را مدیریت کنند و اقدامات درمانی بعدی را انجام دهند. در عوارض کاشت نگین بدن افرادی که بعد از پیرسینگ دچار عفونت می‌شوند حتما باید با توجه به تشخیص پزشک از داروهای آنتی‌بیوتیک، ضدقارچ و ضدویروس استفاده کنند. همچنین بهتر است پیرسینگ را تا زمان برطرف شدن عفونت خارج کنند.

برخی از افراد، به‌خصوص گروهی از نوجوانان، روی زبانشان نگین می‌کارند. این کار چه عوارضی دارد؟

زبان یکی از نقاط حساس بدن است که علاوه بر احتمال بروز خفگی به دلیل باز شدن و بلیعدن اتفاقی شیء تزیینی، کاشت نگین روی آن ممکن است، باعث ایجاد اشکال در تکلم فرد شود و حتی حس چشایی فرد را هم تحت‌تاثیر خود قرار دهد. ضمنا خطر ابتلا به عفونت مرگبار آنژین لودویگ در این نوع پیرسینگ بسیار بالاست.


آرایشگران ماهر پیرسینگ ,بینی ,نگین ,انجام ,کاشت ,عفونت ,کاشت نگین ,عوارض کاشت ,خطرناک است؟ ,سوراخ کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین تات ها مرزن آباد(کلارستاق) کلینیک ابزار ارزان سرا وبگاه رسمی هیئت حضرت فاطمه صغری (س) شهرستان مراغه ورزش ارزانی نجوم و فضانوردی همه چی برای تو آپدیت نود 32