باید به این نکته توجه کرد که حد کمال وجود ندارد اما برخی از ویژگی‌ها و مهارت‌ها افراد را برای پذیرش نقش اپراتور پشتیبانی  متمایز می‌کند در حالی که دیگران تنها می‌توانند یک کارمند خوب باشند. حال با توجه به این نکته چه ویژگی‌هایی این افراد را برای کار در بخش پشتیبانی مشتری از دیگران متمایز می‌کند درادامه برخی از ویژگی‌ها عنوان شده است که افرادی که این خصوصیت‌ها را دارند برای کار در بخش پشتیبانی مشتری فوق‌العاده هستند.
وفاداری وقتی با افراد مختلفمصاحبه می‌کنید به گفته‌های فرد(درباره شرکت‌های پیشین که در آنجا کار کرده)، بیشتر دقت کنید. برخی از ناراحتی‌ها ممکن است به این شکل بیان شوند. وقتی یک فرد علارغم وجود ناراحتی و مشکلات شرکت‌های پیشین، مودب و وفادار در مورد تجریباتش صحبت می‌کند  این طرز صحبت نشان می‌دهد که این فرد صبور و وفادار است  و در صورت شروع فعالیت به عنوان یک اپراتور پشتیبانی در شرکت شما می‌تواند در هنگام مواجه با مشتریان عصبانی خونسرد باشد و وضعیت را به درستی مدیریت کند. درحقیقت این گونه افراد تمام تلاش خود را برای حفظ چهره خوب شرکت و حفظ مشتریان انجام می‌دهند.
صفات کارمند خوب اگرچه بیشتر شرکت‌ها دارای بودجه محدودی برای پشتیبانی مشتری هستند ولی پیدا کردن کارمند ایده آل برای کاهش هزینه‌ها در سال‌های اخیر بسیار اهمیت پیدا کرده است. کارکنان پشتیبانی مشتری باید دارای ویژگی‌هایی چون صبر و شکیبایی، ادب، نگرش مثبت و . باشند، افرادی که دارای نگرش مثبت هستند در ارتباط با مشتری از زبان مثبت استفاده می‌کنند که درنهایت موجب خوشحالی مشتری می‌شود. استفاده از زبان مثبت یک مهارت بسیار مهم است به‌خصوص زمانی که چاره‌ای جز نه گفتن به مشتری نیست. در چنین مواردی استفاده از این مهارت موجب می‌شود مشتری کمتر ناراحت و عصبانی شود. بنابراین در هنگام استخدام در نظر گرفتن این جزییات بسیار مهم است. منابع انسانی یا فردی که  مصاحبه می‌کند همچنین باید بداند که چگونه رزومه را بررسی کند تا اینکه تطابق فرد متناسب با جایگاه شغلی مشخص شود. هنگام خواندن رزومه برخی از کلمات کلیدی مهارت‌های فرد را نشان می‌دهد به طورمثال"کار با دیگران"و"حفظ نگرش مثبت”. همانطور که گفته شد مثبت بودن بسیار مهم است زیرا برخورد با مسائل مربوط به مشتری روز به روز می‌تواند سلامت روانی کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد. داشتن توانایی حفظ نگرش مثبت، علی‌رغم فعالیت‌های روزانه می‌تواند به خنثی کردن جنبه‌های منفی , ارتباط با مشتری کمک کند. وجود افراد صبور و مودب در بخش پشتیبانی مشتری یک چهره مثبت برای شرکت به ارمغان می‌آورد زیرا افراد می‌توانند مشکلات مشتریان را بدون از دست دادن خونسردی حل کنند.   حلال مشکلات شرکت‌هایی که تیم‌ قدرتمند برای پشتیبانی مشتری دارند قبل از به وجود آمدن مشکل، به فکر راه‌حل هستند. یکی از مهارت های پشتیبانی مشتری، توانایی گرفتن رویکرد پیشگیرانه در مدیریت خطرات احتمالی است. درواقع برای مواقعی که مشکل وجود دارد راه‌حل از پیش تعیین شده است به طور مشابه, کارکنان پشتیبانی  باید حتی پیش از اینکه مشتری سوال را مطرح کند, بتواند یک راه‌حل ارائه دهد درواقع اپراتور باید شنونده خوبی باشد تا"سرنخ‌ها " را  حین ارتباط با مشتری جمع‌آوری کند و همزمان به دنبال راه‌حل باشد. افرادی که نقش پشتیبانی را با تمام وجود می‌پذیرند، افراد وظیفه‌شناسی هستند که حل کردن مشکل دیگران برای آنها امری خوشایند است. باید گفت وجود اشتباهات به مفهوم شکست نیست. بهترین کسب و کارها می‌دانند چگونه اشتباهات خود را تصحیح کنند.
وجدان در کار افراد باوجدان و وظیفه‌شناس گزینه‌های مناسبی برای کار در پشتیبانی مشتری هستند. افراد با وجدان، قابل‌اعتماد، منظم، سازمان‌یافته و هدف محور هستند. تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهند افرادی که در تست روانشناسی، باوجدان تشخیص داده می‌شوند  بهتر می‌دانند که چگونه در تعاملات رفتار کنند که مثبت و تأثیرگذار باشد. افراد باوجدان ،دلسوز و خیرخواه نیز هستند، آنها در مورد آنچه غلط یا درست است تأمل می‌کنند و در نحوه برخورد با دیگران از بینش عمیقی برخوردار هستند.   متقاعد کننده یک کارمند عالی پشتیبانی مشتر ی، برخی از مهارت‌های بازاریابی و شگفت‌انگیز را نیز دارد. در واقع همیشه می‌تواند مشتری را  به جهتی هدایت کند که برای شرکت و مشتری مفید باشد. اگر می‌خواهید بدانید که آیا افراد این مهارت را دارند یا نه، یک سوال ساده در مصاحبه مطرح کنید"چرا باید شما را استخدام کنیم؟" به این ترتیب آن‌ها باید به شیوه‌ای قانع کننده درباره خود صحبت کنند و با نام بردن مهارت‌ها و ویژگی‌های خود شما را متقاعد کنند که بهترین گزینه برای کار در بخش پشتیبانی هستند.  پشتیبانی مشتری یکی از بخش‌های حیاتی یک سازمان محسوب می‌شود زیرا نوع فعالیت این بخش به طور مستقیم بر تجربیات مشتریان از شرکت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود و بی‌توجهی در تشکیل تیم پشتیبانی هزینه‌های هنگفتی را برای شما به همراه خواهد داشت بنابراین در هنگام استخدام به دنبال افرادی برای کار در پشتیبانی مشتری باشید که افرادی متقاعد کننده، باوجدان و وظیفه‌شناس،مودب و وفادار باشند. برای مطالعه بیشتر درباره پشتیبانی مشتری به وب‌سایت https://blog.raychat.io/ مراجعه کنید.
پشتیبانی مشتری مشتری ,پشتیبانی ,افراد ,وجود ,مثبت ,افرادی ,پشتیبانی مشتری ,کارکنان پشتیبانی ,هنگام استخدام ,برای شرکت ,افراد باوجدان ,کارکنان پشتیبانی مشتری , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماشین های اداری اداری شاپ مستر سوغاتی نکست فیلم اندروید 89 گل سنگ مهم ترین نکات خرید ریبون پرینتر reneyn local تربیت اخلاقی ایرن علم سایت اموزشی