جاروبرقی مشکی 2500 وات بوش مدل BOSCH BSGL52531

یکی از دستگاه های نظافتی منزل از کمپانی معتبر بوش می باشد. این دستگاه دارای چهار چرخ می باشد که برای چرخش و حرکت راحت آن مورد استفاده قرار می گیره و طراحی آن متناسب با ارگونمی بدن انسان می باشد. جاروبرقی بوش BSGL52531 با قدرت 2500 واتی جزو دستگاه های سری های 5 و قالب کوچک تر و به تناسب سبک تر می باشد و با مکش بسیار عالی و با فیلتر های گوناگون و برای نظافت منزل: فرش – موکت – مبل و. مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد جنس بدنه درجه یک و مستحکم، مخزن 5 لیتری کیسه ای که این کنجایش مدت زمان پر شدن کیسه را تا به تعویق می اندازد و از صرف هزینه اضافی جلوگیری می شود. خرطومی این دستگاه از جنس با کیفیت است که معایب خروطومی قدیمی مانند پیچ خردن و له شدن را ندارد. یک ولوم روی دستگاه امکان خاموش و روشن شدن را فراهم می سازد و کم و زیاد شدن نیز با همان ولوم روی دستگاه صورت می گیرد. لوله تلسکوبی این امکان را فراهم می آورد تا کاربر به صورت ایستاده و راحت کار خود را انجام دهد.

منبع: مولتی کالا


لوازم خانگی دستگاه ,جاروبرقی ,استفاده قرار ,مورد استفاده ,دستگاه دارای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداران خبره آذربایجان قیچی باغبانی تاینی ویدئو - دانلود و پخش آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن فارسی تاپ گیر | دانلود مستند تخت گاز با دوبله فارسی گروه آموزشی آمادگی دفاعی استان مرکزی انجمن شعر و ادب میخانه ???????????????????? ????????????????????????????????????