بدترین زمانها از دیدگاه امام زمان:
شکی نیست که زمان بسیار طولانی از ورود حضرت آدم ابوالبشر و مادر ما حوا ، به زمین میگذرد. تا جایی که هیچ کس حساب دقیق آن را ندارد. ولی از قراین و شواهد میشود فهمید که اجمالا ملیونها سال و یا حتی بیشتر از عمر بشر میگذرد. و چه فسادها که از روز اول تا کنون توسط بشر انجام نگرفته است. و بشر چه دورانهای انحطاط و انحرافی که ندیده است.
در این بین گاهی این سوال در ذهنها ایجاد میشود که بدترین زمانها و ادوار کدام است؟!
پاسخ این مطلب در بیان حضرت بقیه الله الاعظم آمده است . امام زمان - که علم به گذشته ها و آینده ها را از طرف خدا دارد- بیان میفرمایند که بدترین زمانها زمان ماست.
اتفاقا این مطلب بر کسی پوشیده نیست و همه میدانیم که در بدترین زمانها و پر فراز و نشیب ترین دورانها گرفتار شده ایم. دوران خطرناکی که گاه تشخیص مرز حق و باطل را بسیار سخت کرده است. اما چاره نیست و باید با توکل به خدا و استمداد از قرآن و بیانات اهل بیت از سیاه چال زمان غیبت به سلامت عبور کنیم.
در کتاب شریف کمال الدین ج 2 ص 486 باب ذکر التوقیعات الوارده و در بحار الانوار ج 53 ص 185 ، میخوانیم که امام زمان در یکی از توقیعات و نامه ها مینویسند:
( فان الزمان اصعب ما کان)
یعنی: (زمان ما سختترین زمانها نسبت به گذشته است).


ارادتمند : شیخ علی زند قزوینی. 

خلاصه ی درسهای پاسخ به شبهات کلامی و اعتقادی مطرح در رسانه ها

زمان : هر هفته از شنبه تا سه شنبه بعداز نماز مغرب و عشا

مکان : قم، خیابان ارم، کوی مسجد سلماسی، مقابل مسجد سلماسی، مدرسه ی علمیه ی مرحوم آیت الله لنگرودی، مدرس 10

پایگاه اطلاع رسانی:

a-zand.ir


پایگاه اطلاع رسانی شيخ علي زند قزويني زمان ,زمانها ,بدترین ,امام ,بدترین زمانها ,امام زمان ,اطلاع رسانی ,مسجد سلماسی، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هیئت شطرنج بهارستان اخبار تعطیلی مدارس | آیا فردا تعطیل است ؟ حسابداری خبار نیمروزی آوا دانلود, بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد Owenygygupd5 rede لایسنس نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود32 - آپدیت نود32