لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

1

لمينت چيست

لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

لمينت کردن بهترين شيوه محافظت از محصولات چاپي از آسيب هايي مثل چروکيدگي ، لک‌ شدن ، آفتاب خوردگي ، سياه شدگي ، پريدگي رنگ است. همچنين پرس لمينت مقاومت متريال چاپي را در برابر رطوبت، پارگي و نيز بالا مي برد.

چاپ پلات يا لمينت؟

چاپ پلات يا همان چاپ لمينت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپي نيز تاثير به سزايي دارد. با لمنيت آثار چاپي از تمامي اين مزايا با هزينه و قيمتي پايين مي توان بهره مند شد.

تخته شاسي چيست؟

تخته شاسي تخته اي از جنس فيبر است که براي نصب ماندگار تصاوير چاپي بر روي سطوح و ديوارها به کار مي رود. فوم برد تخته شاسي از جنس پلي استايرن است که ويژگي هاي اصلي آن سبکي، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابليت برش است و طرح هاي چاپ شده روي آن جلوه و نمايش زيبايي دارند

چاپ پلات و لمينت محافظ طرح هاي چاپ شده

طرح هاي چاپ شده ممکن است بدلايل محيطي از بين بروند، به همين دليل نياز به محافظ دارند. يکي از روش هاي بسيار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمينت است.

 

چگونه مي توان از کاغذ چاپ شده محافظت کرد؟

براي اينکه اين نوع چاپ براي شما شفاف تر شود بايد يک مثال بزنيم. کارت شناسايي شما با استفاده از يک لايه پلاستيکي پر مي شود که اين نمونه آشکار و بارز اين نوع چاپ است که هميشه و همه جا آن را مشاهده کرده ايد. براي اينکه اين موضوع شفاف تر مورد بررسي قرار بگيرد نياز است انواع چاپ در اين زمينه به شما معرفي شود با ما همراه باشيد تا شما را با انواع چاپ لمينت آشنا کنيم.

انواع چاپ لمينت يا پلات

واژه لمينت در انگليسي به معني لايه لايه کردن است. در صنعت چاپ پلات به اين صورت است که لايه پلاستيکي متشکل از مواد شيميايي مانند پلي استر و رزين کاغذ چاپ شده را پوشش مي دهد. اگر بخواهيم ساده تر بيان کنيم اين است که يک لايه پلاستيکي براي محافظت بيشتر از طرح چاپ شده بر روي طرح چسبانده مي شود.

هفت روش براي لمينت کردن

لمينت کردن به هفت نوع سرد مات، سرد براق، ويژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش کف طبقه بندي مي شود.

 

ادامه مطلب : لمينت چيست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 


دانلود رایگان لمينت ,پلات ,چاپي ,لايه ,چيست ,تخته ,لمينت چيست ,لايه پلاستيکي ,تخته شاسي ,لمينت کردن ,براي دريافت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهاجر جانی و صد آه سیتی لند خصوصی بنام خدا فرافکر ژورنال پائیزان