متد یا روش فیکانتور ، جدیدترین متد برای انجام تاتوهای زیبایی اعم از تاتو خط چشم، تاتو خط مژه، تاتو سایه چشم و تاتو لب می‌باشد بهتر است بگوئیم این روش باعث ایجاد قرینه‌سازی و رفع عیوب پلک‌ها و لب‌ها می‌باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

در این مطلب می‌خواهیم از کاربردهای روش فیکانتور برای لب‌ها توضیح بدهیم. یکی ازکاربردهای اساسی فیکانتور لب، باعث حجیم سازی لب‌ها شده و در تغییر رنگ آن بسیار موثر می‌باشد این تغییر رنگ می‌تواند شامل برطرف کردن سفیدی و یا کبودی های لب باشد در واقع عیب لب‌ها را برطرف نموده و لب را زیبا و به آن جذابیت طبیعی بیشتری می‌بخشد و هماهنگی‌هایی بین اجزای صورت و لب برقرار می‌کند.

دستگاه پرکاربرد در روش فیکانتور

جالب است که بدانید برای استفاده از این متد، از دستگاه پرکاربرد میکروپیگمنتیشن استفاده می‌‌نمایند البته در این روش نیز دستگاه مخصوصی وجود دارد که در آکادمی فی طراحی شده است.

هدف اصلی در فیکانتور یا طراحی لب، همانطور که گفته شد قرینه سازی و برجسته کردن لب ها بصورت طبیعی و همچنین برطرف کردن نقایص لب‌ها می‌باشد و یک نوع آرایش دائمی لب‌ها محسوب می‌شود نکته مهم اینکه رنگ‌های استفاده شده در متد فیکانتور لب، رنگ های کاملاً گیاهی و معدنی و ساخت کشور آمریکا هستند که پس از مدتی کاملاً جذب پوست میشوند و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

تعرفه ، هزینه و قیمت فیکانتور لب

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات فیکانتور لب لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش فیکانتور لب در غرب تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی فیکانتور لب در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود.

هزینه و تعرفه آموزش فیکانتور لب در غرب تهران

جهت اطلاع از تعرفه و قیمت شرکت در دوره های آموزش فیکانتور لب کافیست با ما تماس بگیرید.

در کلینیک تخصصی ما، خدمات فیکانتور لب به طور کامل انجام خواهد شد و کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منبع: https://fatemehhabashi.com/


عکاسی و امور مربوط به عکاسی فیکانتور ,لب‌ها ,تعرفه ,هزینه ,آموزش ,تهران ,تماس بگیرید ,آموزش فیکانتور ,خدمات فیکانتور ,کلینیک تخصصی ,برطرف کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه gsutr irani blog گیم پارس ماه دی ال آهنگ هاي جديد پاپ وسنتي شوتوکان جهانی استان خراسان رضوی ارزانی مجله زیست شناسی