مزایای مسابقه دانش مغز چیست؟

هر سال دانش آموزان بیشتری با مسابقه دانش مغز آشنا می شوند و قصد شرکت در این مسابقه بین المللی را دارند. یکی از سوالاتی که در چند سال اخیر دانش آموزان از ما میپرسند این است که مزایای قبولی در مسابقه دانش مغز چیست؟! آیا در سهمیه کنکور تاثیری دارد؟ اصلا فرض کنید نفر اول شدم، چه اتفاق مهمی در زندگی من می افتد؟!

 

در حال حاضر، یعنی مهر ماه سال ۱۳۹۷، رتبه‌ی برتر شدن در مسابقه دانش مغز حتی در سطح بین المللی تاثیری در کنکور شما ندارد. در واقع نفر اول مسابقه جهانی هم که بشوید سهمیه کنکور به شما تعلق نمی گیرد . از مزایای مسابقه دانش مغز نیست. ولی سوال مهم تر این است که پس چرا باید در این مسابقه شرکت کنید؟

 

درست است که این مسابقه سهمیه کنکور ندارد ولی برای دانش آموزانی که شیفته نوروساینس (علوم اعصاب) و مباحث مربوط به مغز هستند فرصت بسیار مناسبتی را فراهم می کند که در سطح بین المللی خودشان را نشان بدهند. شما بعدها اگر بخواهید برای مقاطع تحصیلی بالاتر در کشورهای دیگر اپلای کنید، رزومه درخشانی خواهید داشت و به شما کمک مهمی می کند.

 

اگر جزو دانش آموزانی هستید که علم را برای علم میخواهید و از سیر کردن در دنیای علوم اعصاب لذت می برید این بهترین فرصت شماست.

 

در ایران هم، سال گذشته به ۴ نفر اول مرحله دوم مسابقه دانش مغز جایزه اهوازی اهدا شد. این جایزه معتبر ترین جایزه ایران در حوزه علوم اعصاب به حساب می آید.


مرکز المپیاد شهر (واحدپسران)و استعداد خاص(واحددختران) مسابقه ,دانش ,مزایای ,کنکور ,اعصاب ,جایزه ,مسابقه دانش ,سهمیه کنکور ,مزایای مسابقه ,علوم اعصاب ,دانش آموزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اس ام اس موسسه خدمات ثبتی مسافر مهتاب MAHANGALAXY حمل و نقل سناتور سیف مد و فشن روز دنیا پندار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نم نم بارون