ندگان معمولا به طور معمول مشتریان خود را با چهار عامل مهم، سود، پایداری، آسیب‌پذیری و پتانسیل افزایش می‌دهند. بیایید با دقت بیشتری به نحوه میزان جذب مشتری در هر یک از این عوامل نگاهی بیندازیم:

سود دهی این مهم‌ترین عامل است زیرا در نهایت میزان موفقیت کسب‌وکار شما را تعیین می‌کند. برای اینکه واقعا مفید باشد، این معیار باید مشخص باشد که دقیقا چقدر یک مشتری خاص به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه سود آوری دارد. شما باید بتوانید مشخص کنید که آیا همه پروژهایی که برای مشتریان تان انجام میدهید سودآور است یا خیر. به همین دلیل.(بقیه در ادامه مطلب)


دکتر سیکپ موفقیت کسب‌وکار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

novingas گروه پژوهشی سیـمیـا پرسش مهر 18/ وبلاگ زیباترین کلام معرفی کالا فروشگاهی آپشن خودرو مدیا تی وی مجموعه دِوَک مهندسی عمران