در این مطلب ما با مطالعه و بررسی حوضه های مشاغل جدید و پول ساز و مشاغل کوچکتر مربوط به آن‌ها، لیستی کوتاه از شغل های جدید و پردرآمد در ایران را منتشر کردیم تا کمکی باشد برای افراد خلاقی که می خواهند در زمینه های جدید قدم بگذارند و درآمد خوبی کسب کنند.

کسب درآمد مناسب و حلال، یکی از بزرگترین چالش های حال حاضر در جامعه ما می باشد. متاسفانه مشکلات اقتصادی و رکود شدید بازار های مشاغل مختلف کشور، درآمد زایی اکثریت مردم را با مشکل روبرو کرده است. اما جای نگرانی نیست زیرا در این شرایط هم می شود مشاغلی را یافت که علاوه بر جدید بودن و داشتن بازار مناسب و اشباع نشده، درآمد هنگفتی را از آنِ ما کند. در ادامه، این مشاغل جدید و پول ساز را در هر حوضه شغلی، معرفی می کنیم.

 

حوضه مشاغل اینترنتی

چند سالی است که گاه های اینترنتی تبدیل به بخشی جدا ناپذیر از زندگی تعداد زیادی از مردم شده است. در این گاه ها نیازی به حضور فیزیکی نیست و فقط با یک تلفن همراه می شود به بررسی کالا های یک گاه اینترنتی پرداخت. راه اندازی این گاه ها بسیار ساده است و حتی نیازی به آموختن برنامه نویسی وب نیست و همچنین هزینه اولیه آن فقط مربوط به هزینه های بستر شبکه، هزینه تامین کالا های ی و دریافت مجوز های مربوطه می باشد. در این گاه ها هیچ محدودیت کالا چه در نوع و چه در تعداد وجود ندارد.

معمولا درآمد اولیه برای هر ماه بالای ۲ میلیون تومان می باشد همچنین گاه های اینترنتی شغلی تمام وقت می باشد.

  • وبلاگ نویسی و جذب مخاطب

یکی دیگر از مشاغل جدید و پول ساز، تایپ موضوع یا موضوعاتی خاص برای جذب مخاطب می باشد. اگر به تایپ علاقهمند هستید می توانید با نوشتن محتوا برای سایت یا وبلاگ خودتان، مخاطب جذب کرده و با درج تبلیغات، کسب درآمد کنید. نکته جالب اینجاست که برای این کار نیازی به تخصص و علم خاصی ندارید.

معمولا درآمد هر ماه در اوایل کار بالای ۲ میلیون تومان می باشد.

 
  • برنامه نویسی و توسعه وب

در عصری که تمام مشاغل موجود، چه مستقیم و چه غیر مستقیم یک ربطی به فناوری اطلاعات و کامپیوتر دارد، هیچ برنامه نویسی بیکار نخواهد بود. می شود گفت که برنامه نویسی شغلی با درآمد کلان ولی متغیر جزئی از مشاغل جدید و پول ساز می باشد یعنی بسته به مقدار و کیفیت کار شما در ماه، درآمد شما نیز متفاوت خواهد بود. برای اینکار شما باید حداقل به یکی از زبان های برنامه نویسی تسلط کامل داشته باشید.

حداقل درآمد شما از یک پروژه می تواند از ۲ میلیون تومان شروع شود و تا بالا ۱۰ میلیون تومان هم برود.

  • تولید محتوا (نویسنده سایت)

یک سایت نمی تواند بدون داشتن محتوای کافی، به سود دهی و جذب مخاطب برسد و برای به وجود آمدن این محتوا، نیاز به کسی است که آن را تولید و منتشر کند. تولید محتوا یک شغل جدید و تخصصی می باشد که بسته به مقدار کاری که در ماه انجام می دهید، درآمد آن نیز متفاوت است. برای انجام این کار شما نیاز به آموختن دانش سئو و آشنایی با انواع محتوا دارید که با گذراندن دوره های آموزشی آن، می توانید به تسلط کامل برسید.


جدیدترین مطالب روز درآمد ,جدید ,نویسی ,گاه ,برنامه ,مشاغل ,برنامه نویسی ,میلیون تومان ,تولید محتوا ,تسلط کامل ,معمولا درآمد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروژه.پایان نامه.مقاله.پژوهش.نمونه سوالات Savior of humanity آموزش نکات فنی نصب و تعمیرات طاقت بیار موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان عسل طبیعی کوهستان : خرید عسل طبیعی در تهران و شهرستانها دانلود نوحه