بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، خاصیت دیر پذیری بازار مسکن با افزایش وسایل ارتباط جمعی و ورود تکنولوژی از بین رفته است. پیش از این نوسانات بازار‌های موازی اثر خود را شش ماه بعد در بخش مسکن نشان می دهد، اما بعد از تغییر قیمت بنزین به یکباره شاهد افزایش نرخ‌ های پیشنهادی شدیم. 
تنش‌ های اخیر منطقه‌ ای نیز باعث کسادی معاملات شد که البته این شرایط دوام چندانی ندارد و احتمالا در روز‌ های آینده شاهد افزایش معاملات می شویم. از این رو اوضاع بازار تعریفی ندارد، اما از رکود مطلق خارج شده. از طرف دیگر آن ‌قدر فایل در بازار وجود دارد که رقابتی بین مالکان است و هرکس ارزان ‌تر بد امکان ملک او بیشتر می‌ شود.
در روز‌ های اخیر برخی متقاضیان که به دنبال فایل ‌های مرغوب می‌گشتند از خانه در شرایط فعلی منصرف شدند، اما معدود اران آماتور با این پیش‌ فرض که ممکن است با رشد قیمت در ماه‌ های آینده مواجه شوند از ایده‌ آل‌ های خود در خصوص خانه ‌ی مورد نظر کوتاه آمدند.
 آسیب دیگر این روز‌های بازار مسکن از طرف واسطه‌ های غیرحرفه ‌ای به بازار ملک وارد شد. بدین صورت که مالک، واحد خود را با قیمت نا متعارف به یک مشاور نابلد می‌سپارد و پذیرش قیمت از سوی مشاور به توهم قیمتی دامن زد.مکانیزم بازار مسکن بدین صورت است که معمولا از آذر ماه تعداد معاملات مسکن افزایش پیدا می‌کند. این رفتار دست کم طی دو سال قبل وجود داشته و تا خرداد ماه سال آینده ادامه یافته است. سپس بازار وارد رکود می‌شود. بنگاهی‌ها بیان می‌کنند که این وضعیت معمولا با مقداری شدت و ضعف همواره طی دهه‌های اخیر در بازار حاکم بوده، اما تفاوت این دوره با سایر دوره‌ ها در این است که ظرفیت جهش قیمتی وجود ندارد.
.


آهن پرایس بازار ,قیمت ,مسکن ,وجود ,آینده ,اخیر ,بازار مسکن ,بدین صورت ,شاهد افزایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجام پروژه های داده کاوی معرفی کالا فروشگاهی چت روم فارسی بازار کفش ایمنی تور کیش سمــــ ــفــ ـونــ ـي بـــاد صندوقچه کودکی فاطمه الزهرا سلام الله علیها نرده استیل,نرده شیشه ای,حفاظ استیل سومار