بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، بازار مسکن این روز ها با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سردی بیشتری به خود گرفته و همین موضوع باعث شده که بسیاری از ندگان و سازندگان مسکن تمایلی به عرضه واحد ‌های خود در این بازار نداشته باشند. همین موضوع باعث کاهش چشمگیر رکود معاملات طی ماه‌ های گذشته شده است. 
دولت از سال گذشته طرح اقدام ملی مسکن را کلید زده است به طوری که سعی بر این بود که، با عرضه و تولید ۴۰۰ هزار واحد مسی بتواند بخشی از کمبود ‌های این بازار را جبران کند، اما به نظر می ‌رسد که این واحد ‌ها هنوز نتوانسته بخش کوچکی از نیاز‌ های متقاضیان را پوشش دهد. 
دولت از نیمه دوم آبان ماه عرضه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسی را به متقاضیان از طریق ثبت نام آغاز کرده است که همین موضوع با استقبال چشمگیر متقاضیان روبرو شد به طوری که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران ظرف مدت کوتاهی به صورت کامل تکمیل شد. 
حال بسیاری از کارشناسان اظهار کرد اند که طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند در بازار مسکن اثر مثبتی بر جای بگذارد، اما این به آن شرط است که دولت بتواند به صورت کامل تمامی واحد‌ ها را تا سال ۱۴۰۰ به متقاضیان تحویل دهد. از سوی دیگر ، دولت در این زمینه تنها به وعده و وعید اکتفا کرده و هنوز بسیاری از واحد‌ های این طرح به مرحله عملیاتی و اجرایی نرسیده است. بنا بر این بسیاری دیگر از کارشناسان اعلام کرده ‌اند که بخش عمده‌ای از این ۴۰۰ هزار واحد مسی مربوط به مسکن مهر است که با توجه به شرایط سخت این طرح و ورود تعاونی‌ ها بعید است این واحد‌ ها بتواند به اتمام برساند.


آهن پرایس مسکن ,بازار ,واحد ,متقاضیان ,بسیاری ,بتواند ,هزار واحد ,همین موضوع ,واحد مسی ,صورت کامل ,موضوع باعث منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهاجرت و اقامت Hadid Share nikolaswyv8 Situs سایه مرگ الکسا چت|چت روم فارسی|وی چت lavazempezeshki ماندگار فان