بهترین سن ایمپلنت

نکته قابل توجه برای اقدام به انجام ایمپلنت دندان‌ ها این است که رشد استخوانی فک به پایان رسیده باشد و تراکم استخوانی آن زیاد باشد، سن مناسب ایمپلنت دندان معمولاً در دختران تا سن ۱۴ الی ۱۵ سالگی و در پسران تا سنین ۱۷ تا ۱۸ سالگی این رشد به پایان نمی‌رسد، از همین‌رو معمولاً برای سنین پایین‌تر این عمل توصیه نمی‌شود. پیش از انجام این عمل باید حتماً حجم و میزان حجم استخوانی بررسی شود و در صورت کافی بودن میزان تراکم استخوانی این مهم صورت بگیرد .

ایمپلنت‌های دندانی راه‌حل قطعی دندان‌های ازدست‌رفته است. بااینکه روش‌های دیگری هم برای جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته وجود دارد ، روش انجام ایمپلنت دندان کاملا ایمن است و ایمپلنت‌های دندانی مزایای زیادی را نسبت به آن‌ها دارند اگر چه نباید از عوارض ایمپلنت نیز غافل بود .

ایمپلنت دندان از تحلیل استخوان در ناحیه دندان‌های کشیده شده جلوگیری می‌کند و می‌تواند در تمام طول عمر باقی بماند و همانند دندان‌های طبیعی فشار را به‌طور مستقیم به استخوان منتقل می‌کنید . ایمپلنت دندان باعث سایش اضافی بر روی دندان‌های مجاور نمی‌شود.همچنین در برخی بیماران بهبود در سلامت عمومی دهانشان دیده‌شده و می‌توانید غذاهای سخت مانند آجیل و میوه‌ها را بخورند .

بیشتر بخوانید: قیمت لمینت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، لمینت بهتر است یا کامپوزیت

 

 

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟

·         سلامت بدن شما در میزان موفقیت ایمپلنت مؤثر است.

عدم رعایت بهداشت دهان و دندان دلیل عمده ای برای از دست رفتن ایمپلنت به شمار می رود. بهداشت دهان و دندان در مراقبت از کامپوزیت دندان و لمینت دندان نیز بسیار حائز اهمیت است. کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی هر دو از روشهای دندانپزشکی زیبایی می باشند.

 استفاده از نخ دندان و مسواک زدن حداقل 2 بار در روز از اهمیت زیادی برخوردار است که دندانپزشک شما نحوه مراقبت صحیح از ایمپلنت را به شما آموزش خواهد داد .

میزان موفقیت در ایمپلنت دندان چقدر است؟

در صد موفقیت انجام ایمپلنت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بیماران مختلف متفاوت است. حتی این مسئله در مورد ایمپلنت فک بالا و پایین نیز تفاوت دارد . به طور متوسط میزان موفقیت ایمپلنت دندانی 95% گزارش شده است

https://kemptonsmile.co.za/different-ways-of-closing-a-gap-between-your-teeth/


کلبه ی زیبایی ایمپلنت ,دندان ,دندان‌های ,میزان ,انجام ,کامپوزیت ,ایمپلنت دندان ,انجام ایمپلنت ,میزان موفقیت ,موفقیت ایمپلنت ,بهداشت دهان ,میزان موفقیت ایمپ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار فوری دین اسلام وی پی اس کرکی دانلود اهنگ های جدید nistheop خودروی ایده آل وبلاگ دکتر علی یگانه خرید,فروش,مرغداری,گاوداری,سالن,پرورش ماهیان گرم سردآبی,صنوبر هرچی بخوای