شروع قوی و منجسم برای کنکور ۹۹ شروع قوی و منجسم برای کنکور 99 شاید در حالی که دارید این متن را مشاهده و مطالعه می کنید در هر کجای کشور باشید. شاید در دورترین نقطه کشور و یا در شمال استان تهران و پایتخت کشور باشید. اما ملاک قبولی در در آزمون سراسری ربطی به محل زندگی شما ندارد و باید از همین حالا خودت را برای این آزمون آماده کنی. ما به دنبال این نیستیم که یک سری مسائل بدیهی را برای شما عنوان کنیم. بلکه به دنبال این هستیم که بتونیم بهترین روش های گرفتن نتیجه بهتر را با شما درمیان بگذاریم

اما در وهله اول؛ در همان ابتدا موضوع را جدی بگیر

یک سال وقت داری تا بتوانید توان و جدیت خودت را ثابت کنید. ولی باید بدانید تلاش خیلی زیاد در همان ابتدا می تواند شما را خسته کرده و ادامه راه را برای شما دشوار کند اما از طرفی نیز باید شروع مقتدرانه و قوی داشته باشید. از گام به گام علوم هفتم دیدن فرمایید. باید بدانید که شما در آزمون کنکور با تعداد زیادی از داوطلبان به رقابت می پردازید و به همین دلیل هر لحظه از مهلتی که برای آماده شدن برای این آزمون دارید دارای اهمیت خاص خودش می باشد و نباید ساده از کنار آن بگذرید. خوشبختانه عده زیادی از داوطلبان کنکور نقش سیاهی لشکر را بازی می کنند و هیچ امیدی به قبولی در این آزمون ندارد و به همین دلیل باید شما جزو کسانی باشید که در کار خودشان مداومت دارند و دست از تلاش و کوشش بر نمی دارند. هیچ گاه از تلاش کردن و مداومت در کار کم نکنید.

هیچ وقت دلسرد نشو

خیلی از افراد هستند که با اولین شکست کنار می کشند و دیگر حاضر به امتحان مجدد نیستند. اما ما از شما این انتظار را داریم که شما جزو این گروه نباشید و هیچ وقت نباید از تلاش کردن دست بردارید. از جزوه علوم هشتم بازدید نمایید.

گاهی اوقات «کر» باشید!

در مسیر زندگی افرادی هستند که مدام افکار منفی را به شما القا می کنند و با گفتن «تو نمی توانی»، «توانایی این کار را نداری» قصد دارند شما را از ادامه راه دلسرد کنند. اما گاهی باید «کر» بود! گاهی باید این صداهای مزاحم را گوش نداد و فقط به هدف خودتان توجه کنید.

هنری که باید با آن آشنا شوی

کنکور به مثابه یک میدان جنگ است و جنگیدن در این میدان هنر می خواهد. باید بتوانید برای خودتان برنامه هفتگی تهیه و تنظیم کنید و بر اساس آن پیش بروید. با انواع روش های تست زنی آشنا شوید و زمان خود را مدیریت کنید. حتماً میزان درک مطالب خود را بیازمایید تا براساس آن با نقاط ضعف خود آشنا شوید.

منتظر کسب انگیزه نباشید

درست است که برخی از کارها نیازمند داشتن انگیزه کافی است، اما خود را در قید و بند پیدا کردن انگیزه نکنید و از همین حالا شروع کنید. طبق قوانین نیوتن هر جسمی که ثابت بماند ثابت خواهد ماند و هر جسمی که حرکت کند به حرکت خودش ادامه می دهد و این قانون در مورد تنبلی کردن صادق است. از گام به گام گسسته دوازدهم دیدن فرمایید.

مانند ۲ درصدی ها خودت را آماده کن!

شاید گفتن این نکته برایتان باشد که تنها حدود ۲ درصد از افرادی که در آزمون سراسری شرکت می کنند، در رشته های مهم و دانشگاه های معتبر در کشور قبول می گردند. پس مانند همان دو درصدی خودتان را آماده کنید و تمام تلاش و کوشش خودتان را برای رسیدن به هدفی این چنین بکنید.


همه چیز 2 آزمون ,کنکور ,خودتان ,همین ,کشور ,آشنا ,همین دلیل ,دیدن فرمایید ,تلاش کردن ,گاهی باید ,آشنا شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لاین 2 اد سوت گراف | SootGraph.ir شماره تماس تهیه محصولات09334336389 اشپزی حکیم زین العابدین عسکری لشت نشایی گیلانی سایت من5 Biology