طرح ویژه

 50% مبلغ این کتاب صرف بیمه عمر و تأمین آتیه بانوان نیازمند سرپرست خانواده می شود

با این کتاب هم درآمد خود را چندین برابر می کنید و هم در تأمین آتیه یک بانوی سرپرست خانواده شریک می شوید

کتاب راهنمای  بیمه های عمر و زندگی به صاحبان مشاغل ازاد

یکی از بازارهای جذاب بیمه عمر و تأمین آتیه، بازار صاحبان مشاغل آزاد و افراد پردرآمد مانند پزشکان، وکلا، بازاریان و . است.

بسیاری از نمایندگان بیمه علاقه مند هستند تا در این بازارها فعالیت کنند و بتوانند بسیار خوب و مناسبی داشته باشند ولی نفوذ به برخی از این بازارها بسیار مشکل است و بسیاری از نمایندگان بیمه را ناامید کرده است.

به همین دلیل ما در کتاب راهنمای بیمه عمر و زندگی به صاحبان مشاغل آزاد، بیمه عمر و زندگی را به گونه ای ارائه نموده ایم که به یک پیشنهاد ردنشدنی تبدیل شده است و تقریباً هر فردی که از نظر فنی امکان بیمه شدن را داشته باشد و در این مشاغل مشغول به کار باشد، با این روش به آسانی پیشنهاد بیمه را می پذیرد.

البته برای متقاعدکردن افراد مختلف، روش های مختلفی مورد نیاز است که در این راهنما به آنها نیز پرداخته ایم و با استفاده از جداول و نمودارهای مختلف فهم این مطالب را بسیار آسان و استفاده از آن را بسیار راحت نموده ایم.

شما با استفاده از این راهنما، اطلاعات زیادی درباره نحوه به این شیوه به دست می آورید وبه آسانی می توانید با افراد مختلف به طور مناسب ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید و به طور مناسب خود را قطعی کنید.

جدول صفحه 26 این کتاب، به طور بسیار قوی و شگفت انگیزی به شما کمک می کند تا هم به صورت تلفنی و هم حضوری مشتری خود را به سرعت ارزیابی کنید و بهترین روش را برای مذاکره و به او انتخاب کنید. 

حرید ودانلود کتاب راهنمای بیمه به مشاغل آزاد

آنچه که شما با استفاده از این راهنما به دست می آورید:

ادامه مطلب .

 

 


بانوی دوراندیش بیمه ,استفاده ,کتاب ,مشاغل ,آورید ,تأمین , بیمه ,صاحبان مشاغل ,کتاب راهنمای ,راهنمای ,نمایندگان بیمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم ایرانی 97 سقف پاسیو,سقف حیاط خلوت,سقف حبابی ناب گیم | بزرگترین مرجع ویرایشات بازی ها قاطی پاتی 09039005830 کیت صنعتی فلزیاب ثمین دانلود فیلم و موزیک و نرم افزار