جاروبرقي صنعتي

جاروبرقي صنعتي با قدرت و توان مكش بالاتر جايگزيني براي جاروبرقي هاي معمولي است تا در مصارف صنعتي مورد استفاده قرار بگيريد. اين محصول توانايي مكش آب و خاك را دارد و معمولا داراي دو يا 3 عدد موتور ميباشد كه قيمت هاي مختلفي را در بر ميگيرد.
تفاوت جاروبرقي هاي صنعتي و جاروبرقي هاي خانگي از نوع موتور آنها و حجم مخزن مي باشد . جاروبرقي هاي صنعتي داراي موتور هاي با حجم مكش هواي بالاتر و با طول عمر بيشتر مي باشد (بيشترين توان موتور هاي صنعتي 1200 الي 1400 وات مي باشد كه در مقايسه با موتور هاي خانگي 2000 وات به مراتب توان بيشتري دارند) البته ظاهر جاروبرقي هاي صنعتي خشك و خشن است كه با كم كردن ظرافت هايي مانند كنترل از روي دسته ، دكمه هاي لمسي و .  ايرادات احتمالي دستگاه را كمتر كرده و به طول عمر جاروبرقي را كارگاه ها و كارخانجات افزايش داده است. 

وسعت محل يكي از نكات اساسي در خريد جاروبرقي صنعتي محسوب مي گردد. شما بايد جاروبرقي صنعتي خود را بر اساس متراژي كه قرار است آنجا را نظافت نماييد انتخاب كنيد. جاروبرقي نيمه صنعتي تك موتوره فضاهايي تا سقف دويست متر را ساپورت مي نمايد.

اگر وسعت مصرفي شما بين دويست الي ششصد متر مي باشد بهتر است از جاروبرقي صنعتي دو موتوره استفاده نماييد.و فضاهاي بالاتر از ششصد متر نيازمند جاروبرقي صنعتي سه موتوره مي باشند.

نكته ي ديگر محل كار جاروبرقي صنعتي است كه بر اساس آن شما بايد نوع آن را انتخاب نماييد.

جاروبرقي صنعتي هر چيزي را كه قادر باشد از لوله خرطومي خود عبور مي دهد پس شما با توجه به نوع زباله اي كه قرار است جمع كند جاروبرقي صنعتي خود را برگزينيد.

تعداد ساعات كاري در استفاده از جاروبرقي نيز بسيار حائز اهميت مي باشد زيرا به دليل قدرت مكندگي بالا و حرارت زياد ناشي از آن نيازمند استراحت هاي دوره اي مي باشد كه در اين صورت شما مي توانيد جاروبرقي صنعتي اتوماتيك را انتخاب نماييد.

اگر محلي كه قرار است نظافت كنيد يك ساختمان چند طبقه است و نياز به مانور دهي بيشتري داريد بهتر است در خريد نوع جاروبرقي صنعتي دقت نماييد.

در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از و نيز شخصي كه از جاروبرقي استفاده مي نمايد از نكات موثر در افزايش طول عمر كالاي مصرفي شما مي باشد.


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش جاروبرقي ,صنعتي ,نماييد ,موتور ,استفاده ,موتوره ,جاروبرقي صنعتي ,انتخاب نماييد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبر فوری مطالب مربوط به سایت ها DIGIKALA قلب یخی فروشگاه متنک | matnakk.ir فروش|نصب|تعمیرات آیفون تصویری و درب پارکینگ در تهران shaapaaraak