پاوربانک ریمکس RELAN RPP-65

وزن: 253 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و.

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RELAN RPP-65

شرکت ریمکس یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر محسوب می شود که محصولات آن همواره از بالایی در بازار برخوردار بوده اند. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت باید به پاور بانک ریمکس Remax RELAN RPP-65 با ظرفیت 10000 میلی آمپر اشاره کنیم که با طراحی منحصر به فرد و قابلیت های خود، توانسته نگاه کاربران را به سمت خود جلب کند!

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RELAN RPP-65

  • ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

شارژر همراه ریمکس RELAN RPP-65 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ انواع گوشی، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد. ظرفیت این پاوربانک  برای مصارف روزمره و شارژ 2 تا 3 بار گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند.

ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

  • همراه شما در تمام طول روز

ابعاد و وزن پاور بانک جیبی ریمکس RELAN RPP-65 به ترتیب برابر با 140 * 65 * 15 میلی متر و 253 گرم است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. به طوری که با به همراه داشتن آن در تمام طول روز، می توانید خود را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی نجات دهید! همچنین پاوربانک ریمکس RELAN RPP-65 از طراحی ظاهری جذابی بهره می برد و حس خوشایندی را در هنگام استفاده از آن به شما منتقل می کند.

همراه شما در تمام طول روز

  • شارژ باتری گوشی های اندرویدی و آیفون

یکی از ویژگی های قابل توجه پاوربانک ریمکس RELAN RPP-65 تعبیه یک کابل در قسمت بالایی بدنه آن است. این کابل دارای رابط های micro USB و لایتنینگ می باشد و به همین دلیل برای شارژ گوشی های اندرویدی و آیفون قابل استفاده است. پس نیازی به حمل کابل های مختلف با خود ندارید و به آسانی می توانید از کابل همراه این پاوربانک برای دستگاه های مورد نظرتان بهره ببرید.

شارژ باتری گوشی های اندرویدی و آیفون

پاور بانک 10000 ریمکس RELAN RPP-65 دارای یک پورت خروجی USB می باشد که در کناره بدنه طراحی شده است. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژ گوشی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این پاوربانک دارای قابلیت فست شارژ نیست اما از آنجا که دارای شدت جریان خروجی بیش از 1.0 آمپر است، گوشی شما را با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی شارژ می کند.

پاور بانک ریمکس Remax RELAN RPP-65 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • عملکرد مناسب در شارژگیری

باتری به کار رفته در پاور بانک 10000 میلی آمپری ریمکس RELAN RPP-65 از نوع باتری لیتیوم پلیمری است و از طریق پورت micro USB موجود بر کناره بدنه پاوربانک شارژ می شود. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و عملکرد مناسبی در حین شارژ شدن دستگاه از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است که از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک ده هزار ریمکس RELAN RPP-65 می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

عملکرد مناسب در شارژگیری

جمع بندی

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که پاور بانک ریمکس Remax RELAN RPP-65 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از دستگاه متصل به آن در حین شارژدهی محافظت می کند. پس در صورت رخ دادن اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد و گرم شدن، دستگاه متصل به این پاوربانک آسیبی نخواهد دید.

پاور بانک ریمکس Remax RELAN RPP-65 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع پاور بانک و نحوه پاوربانک ریمکس RELAN RPP-65 را کسب نمایید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

پاور بانک ریمکس Remax RELAN RPP-65 با ظرفیت 10000 میلی آمپر


ایده برتر پارسیان ریمکس ,relan ,شارژ ,پاوربانک ,آمپر ,ظرفیت ,ریمکس relan ,پاور بانک ,10000 میلی ,میلی آمپر ,ظرفیت 10000 ,ریمکس remax relan ,پاوربانک ریمکس relan ,بانک ریمکس remax ,شارژر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت ادبی شهید رابع استهبان خلسـه قصه دبیرستان علمی آموزشی سپاه امام علی بن ابیطالب شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان آموزش اتوکد دوبعدی گزارش فصلی جامع ترین سایت صدا ها