دیتا ویدئو پروژکتور اپتما ZU650

عمر لامپ:  20000ساعت

وضوح تصویر: 1200*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 5500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZU650

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 را می توان دستگاهی با کیفیت پخش نسبتا مطلوب و با دوام دانست که در کلاس های درسی و جلسات اداری عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. اگر به دنبال ویدئو پروژکتوری باکیفیت در عین حال با قابلیت نصب آسان هستید، ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA ZU650 را مدنظر داشته باشید. این ویدئو پروژکتور در بهبود کیفیت برگزاری کلاس درس و یادگیری دانش آموزان شما را همراهی می کند.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZU650

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور   OPTOMA ZU650

  • نمایش تصاویر در بالاترین کیفیت

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما ZU650 با رزولوشن 1200×1920 پیکسل تصاویر را با کیفیت مطلوب و عالی به نمایش در می آورد و شما را از تماشای تصاویر FULL HD بهره مند خواهد کرد. وضوح و کیفیت مطلوب تصاویر به نمایش در آمده برای استفاده در مصارف آموزشی و اداری بسیار مناسب می باشد. در ضمن نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 برابر با 2000:1 می باشد که سایه روشن ها و متن های تصویر را با کیفیت معمولی نمایش می دهد. همچنین این ویدئو پروژکتور تصاویری در ابعاد 50 اینچ تا 300 اینچ را به نمایش در می آورد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور   OPTOMA ZU650

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650

  • قابلیت نصب آسان  

برای نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کار سختی نخواهید داشت. زیرا این ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و در هر حالتی که دیتا پروژکتور را قرار دهید تصاویر به درستی بر روی پرده به نمایش در می آیند. همچنین با قابلیت هایی مانند امکان تصحیح زاویه تصویر تا 20 درجه عمودی و افقی به شما اجازه می دهد تا ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش نصب نمایید.

  • تصاویری با روشنایی شگفت انگیز

به لطف درخشندگی تصاویر و شدت نور بالای ویدوئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 می‌توانید به راحتی و در هر زمانی از روز که بخواهید بدون تاریک کردن فضا از آن استفاده کنید. این ویدئو پروژکتور که برای اتاق های کنفرانس و کلاس های درس طراحی شده از روشنایی چشمگیر5500 انسی لومن بهره می برد و در ابعاد 485×510×196 میلیمتر به بازار عرضه شده است.

قابلیت نصب آسان

  • عمر لامپ با دوام

از ویژگی های منحصر بفرد ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور است که از نوع لیزری می باشد و دارای عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حات نرمال 20000 ساعت می باشد. در مزیت این نوع لامپ می توان گفت که از دوام و عمر بیشتری برخوردار هستند بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض آن نخواهید داشت.

  • مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع

دیتا پروژکتور OPTOMA ZU650 با مجهز بودن به پورت های اتصالی متنوع که شامل پورت های کاربردی HDMI، DVI، VGA و HDBaseT می باشد، قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال را از طریق کابل فراهم می کند. همچنین از تمام دستگاه های پخش تصاویر 3 بعدی پشتیبانی می کند و تصاویر سه بعدی را با بهترین کیفیت به نمایش در می آورد. بدین منظور برای تماشای این تصاویر باید از عینک هایDLP LINK  استفاده نمایید.

مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع

جمع بندی

اگر قصد ویدئو پروژکتور با دوام با قابلیت های کاربردی و مناسب را دارید ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور با وضوح تصویر بسیار عالی WUXGA، تصاویری در بالاترین کیفیت به صورت HD بر روی پرده های نمایش بزرگ به نمایش در می آورد. همچنین به دلیل روشنایی مطلوب شما را از تماشای تصاویر شفاف و درخشان بهره مند می کند.

ویدئو پروژکتور اپتما ZU650 برای استفاده در سالن های همایش، اتاق های سخنرانی و به طور کلی سالن های کوچک و نسبتا بزرگ ایده آل می باشد و نمایشی مناسب به شما ارائه می دهد. اگر قصد ویدئو پروژکتور برای کلاس درس و یا مصارف اداری را دارید، با کارشناسان ما در به شماره 021-73027 تماس بگیرید و همچنین برای اطلاع از قیمت انواع دیتا پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZU650


ایده برتر پارسیان پروژکتور ,ویدئو ,zu650 ,اپتما ,دیتا ,نمایش ,ویدئو پروژکتور ,پروژکتور اپتما ,optoma zu650 ,اپتما optoma ,دیتا ویدئو ,ویدئو پروژکتور اپتما ,اپتما optoma zu650 ,پرو? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تزیین سالاد الویه کیک میوه کاهو حلوا برنج مرغ پلو فصل درس تک آسیاروید | asiaroid خرید اینترنتی 1Exclus buy گردشگری و بومگردی لیست بازی ایکس باکس وان چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,چاپ پوستر،چاپ فاکتور،چاپ فوری،چاپ کاتالوگ فوری