شارژر فندکی تسکو TCG 23

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: دستگاه هایی مانند پاوربانک، دوربین دیجیتال، تبلت، موبایل، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 23

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید، با به همراه داشتن شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 23 نگران تمام شدن شارژ گوشی خود در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی همچنین برای رانندگان تاکسی و آژانس و کسانی که بیشتر طول روز خود را مشغول رانندگی هستند، کارایی بالایی دارد و با تبدیل کردن برق تولید شده توسط باتری ماشین به برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال، از تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت شما در خودرو جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که از شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 23 باید در زمان روشن بودن خودرو استفاده کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 23

  • کیفیت ساخت عالی، ضامن دوام و طول عمر بالا

محصولات شرکت ایرانی تسکو همواره از مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند و به همین دلیل دارای طول عمر بالایی هستند. شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 23 نیز از این امر مستثنی نیست و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده است. بنابراین بدون نگرانی بابت آسیب دیدن آن در برابر ضربه، فشار، خراشیدگی و رها شدن از دست و برخورد با زمین، می توانید از شارژر فندکی ضد ضربه تسکو TCG 23 در خودروی خود استفاده نمایید.

کیفیت ساخت عالی، ضامن دوام و طول عمر بالا

قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 23 با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، برق 12 تا 24 ولتی تولید شده توسط باتری خودرو را به برق با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.4 آمپر است. برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی از پورت 2.4 آمپری برای شارژ دستگاه هایی مانند پاوربانک، دوربین دیجیتال، تبلت و دستگاه های پرمصرف و از پورت 1.0 آمپری برای شارژ موبایل، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و. استفاده نمایید. ضمن اینکه با استفاده از پورت 2.4 آمپری برای شارژ گوشی، می توانید سرعت بالاتری در شارژدهی را تجربه نمایید.

شارژر فندکی سریع تسکو TCG 23 قابلیت شارژدهی به دو دستگاه متفاوت به صورت هم زمان را نیز داراست و به سریع تر پیش رفتن کارهای شما کمک زیادی می کند. همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 23 قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال را دارد و یکی از محصولات کاربردی و ضروریِ داخل خودرو محسوب می شود.

قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 23

  • قابل استفاده برای شارژ گوشی های اندرویدی و آیفون

یکی از مزایای شارژر فندکی گوشی تسکو TCG 23 ارائه یک کابل microUSB همراه با آن است که شما را از صرف هزینه اضافی بابت کابل جداگانه بی نیاز می کند. این کابل دارای روکش بافته شده کتانی است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر گره خوردن، در هم پیچیدن، کشیدگی، پاره شدن و قطعی بهره می برد. به طوری که می توان آن را یکی از مناسب ترین کابل های رابط برای استفاده داخل خودرو دانست.

از کابل MicroUSB ارائه شده با شارژر فندکی تسکو TCG 23 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت microUSB می توانید استفاده کنید. همچنین شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 23 از طریق یک کابل مبدل USB به لایتنینگ، قابلیت شارژ گوشی آیفون و دستگاه های دارای سیستم عامل iOS را نیز دارد.

قابل استفاده برای شارژ گوشی های اندرویدی و آیفون

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 23 یک وسیله بسیار کاربردی با قابلیت های متعدد است که وجود آن در ماشین می تواند باعث آسودگی خیال شما بابت تمام نشدن شارژ گوشی و سایر دستگاه های دیجیتال همراه شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین نسبت به شارژر فندکی اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 23


ایده برتر پارسیان فندکی ,شارژر ,تسکو ,شارژ ,دستگاه ,استفاده ,شارژر فندکی ,فندکی تسکو ,برای شارژ ,شارژ گوشی ,تسکو tsco ,شارژر فندکی ماشین ,شارژ انواع دستگاه ,کنید، شا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی لایک . . . . . . . . . Likestor خبر جدید - اخبار روز ایران و جهان بریا گیمز معرفی کالا معرفی محصولات ttelectronic یکم بیشتر بمون وبسایت شخصی علی یزدانی - نوشته های من kyrieqmghcjhc6 tapak