شرایط مهاجرت به استرالیا

از مهاجرت به استرالیا می توان به عنوان یکی از بهترین فرصت ها برای زندگی و تحصیل افراد نام برد. به جرات می توان بیان داشت که همه افراد حتی به شکل گذرا به مهاجرت به این کشور فکر کرده اند.

استرالیا طی سالیان زیادی به عنوان کشوری مهاجر پذیر و دارای امکانات عالی در میان سایر کشور ها مطرح بوده است. تعداد فزاینده مهاجران از کشور های مختلف یه استرالیا خود بیانگر همین موضوع می باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل، مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش، مهاجرت به استرالیا از طریق بشردوستانه، مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و . از جمله مهمترین روش های مهاجرت به استرالیا در سال 2020 به شمار می روند.

در ادامه، گروه تحریریه آریانا اپلای به بیان اطلاعاتی جذاب و کاربردی در زمینه شرایط مهاجرت به استرالیا می پردازد. بدیهی است که با در اختیار داشتن اطلاعات هر چه بیشتر، افق پیش روی شما روشن تر ترسیم شده و تصمیم منطقی تری اتخاذ خواهید نمود.

تاریخچه و فلسفه مهاجرت به استرالیا

پیش از قرن هفدهم ساکنان استرالیا را تنها بومی های این سرزمین تشکیل می دادند. کشف طلا در این قاره که پس از تبعید مجرمان و متهمان از بریتانیای کبیر به این کشور صورت پذیرفت منجر به ورود مهاجران زیادی به این کشور شد.
اما، ت های کنونی این کشور، که تا حد زیادی متاثر از اتفاقات پس جنگ جهانی دوم می باشد، نیز نقش بسزایی در جذب مهاجرین از اقصی نقاط دنیا ایفا کرده است.

تاریخچه مهاجرت به استرالیا

در راس این ت ها، افزایش جمعیت مطرح شده، به طوری که جمعیت مهاجرین این کشور از 68 هزار نفر در سال 1999 به حدود 190 هزار مهاجر در سال 2012 رسیده است. این آمار در سال 2016 به حدود 23 میلیون مهاجر رسیده که بیش از 25 درصد جمعیت این کشور را پوشش می دهد.

روش های مهاجرت به استرالیا

هنگامی که صحبت از مهاجرت به استرالیا به میان بیاید، در نگاه نخست چهار روش اصلی به چشم می خورد. در ادامه به معرفی شرایط مهاجرت به استرالیا خواهیم پرداخت.

مهاجرت فامیلی

در صورت برخورداری یکی از اقوام درجه یک شما از اقامت دائم یا شهروندی استرالیا، این روش نوید بخش است. منظور از اقوام درجه یک همسر، فرزند و والدین می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش مهاجرتی می توانید به مطلب مرتبط با عنوان مهاجرت فامیلی به استرالیا مراجعه نمایید.

مهاجرت کاری و نیروی متخصص

شمار زیاد متقاضیان کار در استرالیا باعث شده تا اداره مهاجرت این کشور روش های گوناگونی را برای اقامت دائم و موقت افراد واجد شرایط ارائه نماید. این روش ها به دو شاخه کلی نیروی متخصص و دعوت نامه شغلی تقسیم بندی می شوند.

مهاجرت نیروی متخصص کاری به استرالیا

شاخه نخست سیستم امتیاز بندی نیروی متخصص می باشد. فاکتور هایی مانند سن، شغل کنونی و سابقه کاری، مدرک تحصیلی، دانش و مدرک زبان انگلیسی و از این دست متقاضیان را در نگاه اداره مهاجرت استرالیا واجد شرایط اخذ اقامت این کشور می نمایند.

هر کدام از این فاکتور ها دارای وزنی مشخص بوده که ممکن است با توجه به شرایط این کشور در برهه های مختلف، تغییر نماید. یکی از مزایای این روش اخذ اقامت دائم یا PR استرالیا بوده که در ادامه بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

اقدام جهت مهاجرت به استرالیا از طریق دعوت نامه شغلی به عنوان شاخه دوم این روش مهاجرتی به شمار می رود. طی سالهای اخیر، مهاجرت به کشور استرالیا از این دو طریق بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. 

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری

افزایش میزان کارآفرینی، که به مثابه کاهش تعداد بیکاران تلقی شده ، همیشه در کانون توجه دولت های بزرگی مانند دولت استرالیا بوده است. این کشور با توجه به شرایط و مدارک مورد نیاز، آغوش خود را به روی مهاجرین مختلف با سرمایه کافی گشوده است.

با مطالعه مقاله تخصصی مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری در وب سایت آریانا اپلای اطلاعات دقیق تری دراین حوزه کسب خواهید کرد.

هر کدام از این فاکتور ها دارای وزنی مشخص بوده که ممکن است با توجه به شرایط این کشور در برهه های مختلف، تغییر نماید. یکی از مزایای این روش اخذ اقامت دائم یا PR استرالیا بوده که در ادامه بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

اقدام جهت مهاجرت به استرالیا از طریق دعوت نامه شغلی به عنوان شاخه دوم این روش مهاجرتی به شمار می رود. طی سالهای اخیر، مهاجرت به کشور استرالیا از این دو طریق بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. 

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

از ازدواج در استرالیا می توان به عنوان یکی سریع ترین روش های مهاجرتی نام برد. به منظور احراز شرایط این نوع مهاجرت، متقاضیان بایستی قوانین استرالیا در خصوص ازدواج را رعایت نمایند.

به عنوان مثال، سن بالای 18 سال و انجام پروسه ازدواج همراه با رضایت طرفین از جمله مهمترین فاکتورها به شمار می روند. طی سالهای اخیر، افرادی از این طریق به استرالیا مهاجرت کرده ولی پس از رسیدن به آن کشور و دستیابی به شرایط مناسب ازدواج خود را باطل نموده اند.

به همین روی و به منظور اطمینان از واقعی بودن این ازدواج، اداره مهاجرت استرالیا پس از انجام بررسی های لازم به فرد متقاضی اقامت موقت 2 ساله اعطا می کند. با اتمام زمان این اقامت، فرد متقاضی قادر به درخواست اقامت دائم استرالیا خواهد بود.

موارد مالی و وجود اسپانسر توسط یکی از زوجین از مهمترین فاکتورهای دریافت و تمدید این اقامت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ای با همین نام در وب سایت آریانا اپلای مراجعه نمایید.

مهاجرت تحصیلی استرالیا

در میان کشور های دنیا، استرالیا به عنوان یک کشور انگلیسی زبان ارائه دهنده خدمات آموزشی با کیفیت عالی می درخشد. این امر منجر به اقدام سالیانه عده چشم گیری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور شده است.

لازم به ذکر است که نام تعداد کثیری از دانشگاه های استرالیا در بین 200 دانشگاه برتر دنیا به چشم می خورد. برترین دانشگاه های استرالیا برای مهاجرت تحصیلی از دیدگاه وب سایت معتبر رتبه بندی QS به شرح زیر هستند.

  • Australian National University
  • The University of Melbourne
  • The University of Sydney
  • University of New South Wales
  • The University of Queensland
  • Monash University
  • University of Western Australia

مقاطع تحصیلی مختلفی نیز از آمادگی تا دکتری وجود داشته که هر یک الزامات و شرایط خود را از مهاجران تحصیلی طلب می نمایند. شرایط سنی، سوابق تحصیلی، دانش یا مدرک زبان انگلیسی با توجه به مقطع مورد نظر و یا میزان بودجه در زمره فاکتورهای اصلی مهاجرت تحصیلی قرار می گیرند. برای آشنایی با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا مقاله ویزای تحصیلی استرالیا را مطالعه نمایید.

جهت آشنایی با دیگر روش های مهاجرت به استرالیا مقاله بهترین روش های مهاجرت به استرالیا را مطالعه نمایید.


آریاناپارس استرالیا ,مهاجرت ,کشور ,طریق ,شرایط ,اقامت ,اقامت دائم ,دعوت نامه ,نیروی متخصص ,نامه شغلی ,سالهای اخیر، ,سالهای اخیر، مهاجرت ,سایت آریانا اپلای , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزش انواع سگ ژرمن و خارجی اخبار سایت بلگ بیست دانش کمپ - محل یادگیری آسان تکنولوژی الکترونیک گلچین اشعار میرزا مبین ارزهای دیجیتال قلمزنی،قلم زنی،قلمزنی گیلان،قلمزنی ایران،قلمزنی جهان،قلم زنی گیلان،قلم زنی ایران،قلم زنی جهان،جام مارلیک،جام مارلیگ، جامهای مارلیک،ج پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید اینترنتی ماسک اسکلتی