شرایط آپارتمان در استانبول

شرایط آپارتمان در استانبول برای تمامی اتباع خارجی یکسان است و شامل موارد زیر می شود: هر فرد خارجی می تواند تا 30 هکتار از اراضی ترکیه را اری نماید. شهروندان خارجی اجازه ملک در مناطق نظامی و امنیتی را ندارند. هر فرد خارجی می تواند تا 10 درصد اراضی یک منطقه را اری نماید. اما در مواردی ممکن است محدودیت هایی از طرف دولت ترکیه اعمال شده و قرارداد ملک باطل شود. این موارد عبارتند از: از زمان ، ار 2 سال فرصت دارد تا فعالیت خود را روی پروژه ای که ساخته خواهد شد و به وزارت محیط زیست و شهرسازی معرفی شده، آغاز نماید، در غیر این صورت قرارداد منحل خواهد شد. اگر ملک اری شده، باعث نقض قوانین کشور ترکیه شده باشد، قرارداد منحل خواهد شد. عدم تایید ملک یا معامله از سوی وزارتخانه و ارگان‌های امنیتی، موجب لغو قراداد خواهد شد. در صورتیکه پایان کار مطابق برنامه ارائه شده به وزارت خانه نباشد، قرارداد لغو خواهد شد.

آپارتمان یک خوابه در استانبول

اگر بودجه ای محدود دارید و قصد دارید اقامت ترکیه از طریق ملک، را دریافت نمایید ، پیشنهاد های فراوانی از آپارتمان های لوکس یک خوابه، واقع در شهرک های مدرن با تمامی امکانات از قبیل: استخر، سونا، زمین بازی، باشگاه و …. در پیش روی شما قرار می دهیم.
برای مشاهده سایر آپارتمان های یک خوابه در استانبول کلیک کنید.

نی نی سایت آپارتمان ,استانبول ,قرارداد ,خارجی ,ترکیه ,اری , آپارتمان ,منحل خواهد , منحل ,اری نماید ,شرایط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مبلمان سرگرمی مجله خبری سرگرمی پلاس تبلیغات رز برترین رسانه فارسی نمایش ویژگی محولات اجناس فوق العاده دانلود پلی بک جدید Link line هنردوست چرا طلاق گرفتم...