مادرید اسپانیا

شهر مادرید اسپانیا بعد از شهرهای لندن و برلین به عنوان بزرگترین شهر در منطقه یورو یا اتحادیه اورپا است. پایتخت دوست داشتنی اسپانیا نه تنها به مقصد اصلی گردشگری اسپانیا به همراه بارسلونا تبدیل شده است بلکه به عنوان یکی از توریستی ترین و محبوب ترین شهرهای دنیا با بیشترین جمعیت گردشگری در طول سال است.

مادرید اسپانیا دقیقا در میانه های کشور اسپانیا واقع شده است و به عنوان شهر پادشاهی اسپانیا نیز معروف است.  این شهر حدود 604 کیلومتر مربع مساحت دارد و به همراه لیسبون دو شهر اصلی شبه جزیره ایبری هستند. واقع شدن شهر مادرید اسپانیا در این شبه جزیره استراتژیک یعنی در یکی از حساس ترین مناطق اروپایی  باعث شده تا نه تنها مادرید در طول تاریخ همواره پر اهمیت بوده باشد بلکه امروزه نیز همچنان یکی از مهم ترین و اثر گذارترین شهرهای دنیا از نظر تجاری است.

مادرید اسپانیا یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیا از نظر امکانات و تسهیلات و زیر ساخت های شهری است. وجود رفاه بالای زندگی، شرایط ایمنی و امنیت زندگی و استاندارد های بالای اموزشی در این شهر باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این شهر و اخذ اقامت اسپانیا از این راه باشند. همچنین دانشگاه مادرید به عنوان یکی از بزرگ ترین دانشگاه های اروپا هر ساله هزاران نفر دانشجو را از سراسر دنیا میزبانی می کند و اعتبار بالای مدارک تحصیلی این دانشگاه باعث شده تا فارغ التحصیلان دانشگاه مادری اسپانیا به راحتی رد همه جای دنیا بازار کار داشته باشند.

به جرات می توان ادعا کرد در هیچ نقطه ای از دنیا سر زندگی و نشاط زندگی مادرید را پیدا نخواهید کرد. مادرید به عنوان قلب اسپانیا دارای یک زندگی شبانه بسیار کم نظیر، مناطق مدرن و تاریخی بسیار دیدنی و زیر ساخت های حمل و نقل و ارتباطات گسترده ای با بسیاری از شهرهای بزرگ اروپا است.

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو تیم بسیار مشهور فوتبال شهر مادرید اسپانیا هستند که به عنوان نماد های شهر مادرید تبدیل شده اند. هر چند شاید دیدنی های تاریخی شهر مادرید به اندازه دیگر شهرهای بزرگ اروپا نباشد اما ساخته های مدرن و انواع اماکن گردشگری و تفریحی که در این شهر ایجاد شده است باعث خواهد شد که هر گردشگری در زمان سفر به اسپانیا مادرید را در راس لیست گردشگری خود قرار دهد.

 


travelsahelaftab2019 مادرید ,اسپانیا ,شهرهای ,دانشگاه ,زندگی ,گردشگری ,مادرید اسپانیا ,شهرهای دنیا ,بزرگ اروپا ,شهرهای بزرگ ,ترین شهرهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی raomzil1gam آرایشی و مراقبت پوست rasedf اخبار روز کشور امنیت هوشمند عمران فارسی فیلم زاده | فیلم | سریال | آهنگ