چاپ روي شيشه يک هنر مدرن با ويژگي هاي منحصر به فرد

چاپ شيشه

چاپ روي شيشه يک هنر مدرن

امروزه با گسترش جوامع و پيشرفت هاي علم ، جهان پيش رو مملو از رنگ ها و جاذبه هاي زيباييست که دستاورد علم بشري مي باشد. چاپ روي شيشه يکي از چشم نواز ترين هنرهاي مدرن و در نوع خود ارزشمند و بي نظير است.

ويژگي شاخص چاپ روي شيشه

ويژگي منحصر بفرد چاپ شيشه، تنوع در طرح هاي گسترده و دلخواه است که مي توان با استفاده از اين طرح ها يک دکوراسيون متفاوت و خاص را در فضا بوجود آوريم.

کاربردهاي ملموس چاپ روي شيشه

گرافيک و طرح هاي زيبا بر روي شيشه در فضاسازي هاي مختلفي همچون :

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • فضاي داخلي منازل و نمايشگاه هاي تجاري

شگفتي و خلاقيت خاص در عرصه چاپ مستقيم روي شيشه را رقم زده است.

مزيت فوق العاده چاپگرهاي يووي

چاپگرهاي جوهر افشان يووي:

  • امکان چاپ مستقيم تصاوير با کيفيت کامل ، آرم ها و متن را بر روي شيشه فراهم مي کند.
  • براي چاپ روي شيشه ، يک جوهر سفيد بسيار مات دارند و اين امکان را براي چاپ هاي روشن ، واضح و با دوام روي شيشه ، لايه هاي شفاف و بسترهاي تيره فراهم مي کند.
  • به کاربران اين امکان را مي دهد تا به طور مستقيم روي ظروف شيشه اي ، بطري هاي شيشه اي، شيشه هاي عطر ، ظروف غذا و بسياري موارد ديگر را چاپ کنند. چاپ کوچک در وسايل شيشه اي استوانه اي با اتصالات RotaPrint آسانتر شده است. حفظ شفافيت شيشه پس از چاپ تصاوير و طرح ها از ويژگي بارز اين نوع چاپ است

چاپ مستقيم روي شيشه

چاپ مستقيم روي شيشه مي تواند کاربرد و ارزش شيشه خام را افزايش دهد و امکاناتي را براي طراحي هاي سطوح زيبا و کاربردي و همچنين براي طيف گسترده اي از مکان هاي مختلف نظير، صنعتي ، تجاري ، خودرو ، طراحي داخلي و معماري فراهم کند. صنعت طراحي بر روي شيشه از چندين قرن پيش با نقش و نگارهاي زيبا در دکوراسيون و معماري ها وجود داشته است و امروزه به يک رسانه معاصر تبديل شده است.

روش کار در چاپ ديجيتال يووي

با توجه به نوع چاپ روي شيشه دستگاه مورد استفاده براي چاپ شيشه داراي تنوع  بسيار زيادي است. روش کار در چاپ ديجيتال يووي بدين صورت است که اشعه فرابنفش ساطع شده از دستگاه چاپ بر روي جوهر قرار مي گيرد و موجب چسبيده شدن جوهر به شيشه مي گردد و به اين ترتيب ميتوان انواع رنگ ها و طرح هاي پيچيده را بر روي شيشه ايجاد نمود.

 

ادامه مطلب : چاپ روي شيشه

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  ???????? ??? و ??????? ???? )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 


دانلود رایگان مقاله شيشه ,مستقيم ,ويژگي ,يووي ,مدرن ,جوهر ,براي دريافت ,سفارش آنلاين ,ديجيتال يووي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان زیگ زیگ Jamaridvmm9 Tapak قیمت کولر اجنرال در بانه مسیح می آید دل اگه دل باشه سایت خبری معلمان ایران نسوز پارس خانه کارآفرینان مکتب زندگی