اگر فکر می کنید فقط خانم ها هستند که باید پوشش خود را رعایت کنن در اشتباهید بلکه اسلام به پوشش آقایان نیز توجه کرده و تفکیک جنسیت نمی کند . به هرحال به علت زیبایی زن و حفظ حرمت و ارزش او در اسلام تاکید ویژه ای بر روی پوشش و آرایش آنان شده است .

میزان پوشش ن مسلمان چقدر باید باشد ؟

زن مسلمان باید در معاشرت خود با مردان، بدن خود را بپوشاند و به جلوه گری و خودنمایی نپردازد. در اسلام به حجاب سفارش شده است ، اما این مسئله فقط به موضوع پوشش مربوط نیست بلکه فرد مسلمان باید از نظررفتاری، نوع سخن گفتنش، نوع راه رفتنش، حتّی نوع نگاهش به افراد و اطرافیان، متین و سنگین باشد.

ن در برابر نامحرم باید تمام بدن خود را به غیراز گردی صورت به مقداری که در وضو لازم است و دست ها از نوک انگشتان تا مچ را بپوشانند البته اگر این قسمت از بدن آرایش و زینتی نداشته باشد . برخی به اشتباه تصور می کنند حد مجاز پوشش خانم ها، همان مواضعی است که نپوشاندن آن ها برای نمازخواندن اشکالی ندارد اما در نماز پوشاندن 3 بخش بدن برای خانم ها واجب نیست؛ «گردی صورت» به مقداری که در وضو شسته می شود، «دست ها تا مچ» و «پا ها تا مچ، به شرط اینکه نامحرمی نباشد».


آرایشگران ماهر پوشش ,اسلام ,مسلمان ,آرایش ,خانم ,مسلمان باید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب پیک عکس بازیگران و هنرمندان onStorie تحمل دیگران الگوی برای ما Hadlee0h Zuhause خدمات شبکه کافه ترانه بانک دانلود تمامی ترانه های فارسی