پردازنده مرکزی INTEL I7 3520M 4MB Cache

 

حافظه رم  : 8 گیگابات از نوع DDR3

 

مقدار حافظه : 500 گیگابایت از نوع HDD

 

مدل حافظه گرافیکی : AMD 7570M 1G DDR5

 

مقدار حافظه گرافیکی : اختصاصی 1024 مگابایت

 

اندازه و نوع صفحه نمایش : "15.6 مات (HD) 900*1600

 

*ار گرامی لطفا توجه داشته باشید تنها کانفیگ گفته شده در این قسمت برای این محصول موجود است و مشخصات کلی که در سایت اصلی سازنده بیان شده است به صورت پیشفرض کارخانه بوده و جنبه معرفی کلی محصول را دارد.*

 

جهت کلیک کنید.


نقد و بررسی اجمالی لپ تاپ استوک HP EliteBook 8570p

سری لپ تاپ های HP EliteBook 8570p اختصاصا برای طراحان گرافیک و برنامه نویسان ساخته شده است، پردازنده مرکزی این محصول با قدرت پردازش بالا اجرای برنامه های رده متوسط تا نیمه سنگین و همچنین بازی های نسبتا بروز را سهل می کند. شایان ذکر است این محصول برای کار های سخت گرافیکی و مهندسی که نیاز به پردازش های بالا دارند مثل (افتر افکت، بازی های روز دنیا و…) مناسب نیست.

پردازنده گرافیکی این محصول با قدرت پردازشی قوی، برای گیمر ها و طراحان مورد پسند می باشد AMD 7570M 1G DDR5 با پهنای باند وسیع از نوع DDR 5 این اجازه را به کاربر میدهد تا با اطمینان خاطر به کارهای گرافیکی خود بپردازد.

رم 8 گیگابایتی از نوع DDR3 در این محصول شاید کمی ضعیف به نظر برسد اما شیار های رم این کیس تا 16 گیگابایت را پشتیبانی می کنند و کاربر با کمی هزینه میتواند این لپ تاپ را از لحاظ مقدار حافظه رم به یکی از قدرتمند ترین نسخه ها تبدیل کند.

حافظه داخلی ( Hard Drive) 500 گیگابایتی از نوع HDD قابلیت ذخیره سازی انواع فایل ها را برای کاربر فراهم میسازد، همچنین لپ تاپ HP EliteBook 8570p این قابلیت را دارد که در صورت کمبود فضا میتوان حافظه آن را تعویض کرد و همچنین از حافظه های SSD نیز پشتیبانی میکند، در نتیجه کاربر میتواند با توجه به نوع و نحوه استفاده از لپ تاپ حافظه هایی با حجم و نوع دلخواه به آن اضافه کند.

طراحی ظاهر زیبا و کاربردی این محصول نیز کمک بزرگی در و ارائه ی آن به بازار جهانی بوده و بدنه ی آلومینیومی آن باعث تسریع در فرایند خنک کردن آن و استفاده در طولانی مدت را فراهم ساخته است.

سته بندی ها :,,برچسب ها :,,,,,,,,,,,,,,
چنارو elitebook ,استوک ,8570p ,حافظه ,محصول ,گرافیکی ,elitebook 8570p ,8570p ,مقدار حافظه ,استوک ارزان ,8570p استوک ,elitebook 8570p استوک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هـــــــیــــــس هــــــیـــــچـی نـگــو زیبایی و سلامت پوست بازرگانی مهر Roman macani : بوم عشق ???????? تعمیر و تجهیزات خودرو مرکز تخصصی طراحی و چاپ متین ، بزرگترین مرکز تخصصی انواع چاپ در ایران راهنما طراحی دانلود آهنگ های جدید ولم کن حوصله ندارم