بسیاری از اوقات، برای معرفی یک کالا یا خدمت، به چهره حضوری با مشتری دیدار می‌کنیم. جلسه حضوری، شدنی است برای یک شخص که به گاه مراجعه می‌کند برگزار شود یا برای شرکتی که ما به دفتر کارشان مراجعه می‌کنیم.

 

معمولاً کسانی که مهارت را تعلیم می‌دهند، به محض مطرح شدن بحث و نده و حضوری، چهره‌ی فردی سمج و سرسخت که با چهره‌ای استوار و اعتماد به نفسی بالا روبروی شما ایستاده و به هر قیمتی می‌کوشد راه‌های گریز شما را ببندد و محصولی را به شما بد، ترسیم می‌کنند. فردی که لبخندی بزرگ و مصنوعی بر صورت دارد و اثناء ورود به اتاق دست طرف روبرو را محکم خفقان می‌دهد. به تکنیک‌های عجیب و غریب مجهز است و حالت بدنش را همانند حالت تن شما می‌کند و می‌داند که دیر یا زود معجزه‌ای روی خواهد داد!

 

در اینجا قصد نداریم به رد یا تایید این گونه توصیه‌ها بپردازیم. ولی با پروا به حجم مطالبی که در این گستره هستی دارد و برخی مطالب که به چهره پراکنده در متمم مطرح کرده‌ایم، فرصت خوبی است که به جمع بندی برخی از مهم‌ترین توصیه‌ها درباره‌ی جلسات حضوری بپردازیم.

 

از آنجا که بحث می‌تواند بسیار مفصل باشد، در این درس، به طور خاص به «ارائه‌ و معرفی محصول» توجه داریم و گفتگو را به چهره مستقل باره بحث پیمان خواهیم داد.

 

دوست عزیز دسترسی کامل به مطالب مربوط به این تقسیم ، از طریق ثبت نام به عنوان کاربرویژه امکانپذیر هست

bullet-8-dark-greenدر فرجام جلسه، مستقل از اینکه طرف روبرو ار خدمات شماست یا خیرِ، تصادف یکسانی با او داشته باشید. آموزش بازاریابی حضوری احد از مهم‌ترین استانداردهای ارزیابی رفتار یک نده حرفه‌ای این است که وقتی جلسه به آخر رسید (این جلسه ممکن است در یک گاه زنجیره‌ای، سه دقیقه درازا بکشد و ممکن است در یک جلسه واگذاری پیمانکاری یک خدمت، یک روز کامل درازا بکشد) از برخورد او نتوانیم متوجه شویم که اتمام شده است یا خیر.

 

اگر از چهره‌ی سرد و بی‌حوصله‌ی نده یا از برخورد بی تفاوت او، متوجه شدید که انگاشت به نتیجه نرسیده، چنین نده‌ای یک نده‌ی حرفه‌ای نیست. به خاطر داشته باشیم که به ندرت یک مشتری را تنها یک بار می‌بینیم و برخوردی که با او می‌کنیم، هم بر تصمیم کنونی او و هم های آتی او و هم روایتی که از ما نزد دیگران خواهد داشت، تاثیر دارد.


فناوری اطلاعات جلسه ,حضوری ,نده ,چهره ,جلسه ,درازا بکشد , حضوری، , حضوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

https://webone-sms.com/ بهترین ها درترکیه امام سجاد (ع) دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی رسانه اویگا معرفی کالا فروشگاهی