پیوند مو SUT

کاشت مو روش های مختلفی دارد ، امروزه کاش مو همراه با تکتولوژی پیشرفت شایانی داشته است ، که ما سعی میکنیم به مرور این روش ها را برای شما عزیزان شرح دهیم ، یکی از بهترین روش های پیوند مو ، کاشت مو sut  میباشد ، همچنین در روش عمل کاشت مو sut پرتی و از میان رفتن فولیكولهای برداشت شده زیاد پایین می‌آید و تغریبا نیست . زیرا طی یك فرآینده برداشت و فریز كردن فولیكولهای موی شخص همه برداشت سلامت مانده و بوسیله متخصص ها بصورت دوچندان ظریف و با ظرافت زیاد بالایی در محل مورد نیاز لینک و پیوند داده میشوند , پس از انجام عمل کاشت مو , توسط دستگاهای لیزری این کلینیک , تحریک و پرورش سرعت بالا مو , تقویت ورشد مجدد گیسو های شخص را هم قابل تماشا است .
روش پیوند مو sut بهترین روش کاشت مو بوده , وحجم تراكم مورد نیاز , توضیح داده شده بوسیله متخصص ها این مركز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود . شما دوستان خوب میتوانید عكس های گذشته و بعداز فعالیت بیماران این کلینیک را در بخش گالریSUT بازدید کنید , فرق این روش رابا دیگر متدهای مرسوم مقایسه کند وتحولی راجع به كاشت موی زنده و قابل رشد را كاملاًاحساس كنید .
من جمله مزیت های این تكنیك , سوای نیاز جراحی , خونریزی و درد , آن است , همچنین شایان ذکر است این تكنیك آپ دیت ترین متد روز امریكا واروپا است . از مزایای این تكنیك طبیعی بودن خط رویش , تراكم بالای موی در این روش , انجام آن در یك نوبت ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی ارگانیک كه بصورت یك سانتی است .
هر میزان میزان تراکم موهای پشت سر فرد بیشتر باشد , تعداد واحدهای فولیکول مو نیز به به عبارتی مقدار بیشتر خواهد شد . ممکن است مویی که از پشت سر برداشته میشود , به صورت تک دانه ویا این‌که یک سری دانه‌ای باشد .


کاشت مو sut کاشت ,پیوند ,تكنیك ,برداشت ,داده ,مورد نیاز ,بوسیله متخصص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهدای هور دانلود آهنگ احمد سعیدی آبی درآمد میلیونی دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید دانلود سرا mobl24 تولیدی جمالی ( تاج ) خرید اینترنتی myholoo