از نظر منطقی ، هرگز فکر بد نیست که به طور کلی به روغنهای سالم خالص برای پوست ، مو و سبک سالم تری روی آورید. این راهنمای نهایی شما در مورد بعضی از رایج ترین و استفاده از روغنهای سالم خالص است که باید درباره آنها بدانید.

 

روغن زردآلو

روغن زردآلو از هسته زردآلو استخراج می شود. از مزایای آن نازک ، بی بو و همه کاره است. روغن زردآلو به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی مناسب برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. بر روی پوست احساس سبکی می کند و فوراً آن را نرم و نرم می کند. این روغن سالم خالص نیز یک روغن ماساژ شگفت انگیز است. پوست خشک و لکه دار را آبرسانی می کند. فرد می تواند از آن بعد از دوش استفاده کند تا رطوبت را بر روی پوست ببندد بدون اینکه احساس بیش از حد روغنی شود. پس از جذب شدن به پوست ، مدت زمان طولانی مرطوب کننده را فراهم می کند.

 

این یکی از آن روغنهای سالم خالص است که حاوی ویتامین E است و باعث تقویت رشد مو می شود و از این طریق باعث کاهش خشکی پوست سر می شود. مصرف روغن زردآلو می تواند برای قلب و سیستم قلبی عروقی سالم تر باشد. می توان روغن زردآلو را در مواد غذایی به عنوان سس سالاد میل کرد و با استفاده از آن برای پختن دستور العمل های خاصی که با طعم این روغن به خوبی پیش می رود.

 

روغن بادام

روغن بادام به دست آمده از بادام خام دارای مزایای سلامتی بیشماری است ، در درجه اول به دلیل وجود اسیدهای چرب ، ویتامین E ، پتاسیم ، پروتئین ها و روی موجود در آن است. این یکی از آن روغن های سالم خالص است که به طور گسترده برای پوست ، مو و برای اهداف آشپزی استفاده می شود. برای حالت دوم ، در کاهش محافل تاریک ، برنزه و علائم کششی سودمند است. همچنین علائم پیری را به تأخیر می اندازد ، لب های چاق شده را درمان می کند و پوست خشک را بهبود می بخشد.

 

کمکهای گسترده آن به سلامتی شامل توانایی آن در کاهش بیماریهای سلامتی ، تنظیم فشار خون و حفظ کلسترول است. علاوه بر این ، باعث تقویت حافظه ، تقویت سیستم عصبی و هضم غذا می شود.

 

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از محبوب ترین روغنهای سالم خالص است. از گوشت نارگیل های بالغ بدست می آید. مطابق با بانک اطلاعاتی مواد مغذی USDA ، این ماده حاوی 62٪ اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​و 91٪ چربی اشباع شده سالم است. به همین دلیل در بین افراد آگاه رژیم که بسیار جایگزین آن برای روغنهای پخت و پز معمولی است ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که افرادی که نسبتاً متوسط ​​روغن نارگیل مصرف می کنند ، خطر ابتلا به بیماریهای قلبی کمتر دارند.

 

به همین ترتیب ، مزایای آن در عرصه زیبایی پویا و به همان اندازه فراوان است. این ماده مرطوب کننده عالی است که می تواند به عنوان جایگزینی برای مرطوب کننده ها و همچنین روغن های ماساژ دهنده مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ، به دلیل خاصیت ضد باکتریایی ، میکروارگانیسم ها را از بین می برد و از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. که آن را به عنوان یک داروی طبیعی برای درمان شرایط پوستی مانند آکنه تبدیل می کند.

 

Neem Oil

روغن نئیم حاوی آنتی اکسیدان هایی است که درست مانند روغنهای سالم خالص قبلی نیز از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. چین و چروک و همچنین لکه های سنی را کاهش می دهد. علاوه بر این ، یک روغن طبیعی خالص عالی است که زخم ها و زخم ها را بهبود می بخشد. مزایای آن در کدر کردن موهای زبر و خشکی بیشمار و مؤثر است؛ به سادگی چند قطره را در کف دست خود مالیده و آن را به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید تا موهای براق و بدون شوره سر انجام شود. علاوه بر این ، روغن neem همچنین باعث دفع عالی پشه های طبیعی می شود که استفاده از آن بی خطر است.

 

روغن کرچک

روغن کرچک یک روغن نباتی چند منظوره است که مردم هزاران سال از آن استفاده می کنند. با استخراج روغن از دانه های گیاه Ricinus communis ساخته شده است. این ماده معمولاً به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی ، داروها و محصولات مراقبت از پوست و همچنین ماده روان کننده صنعتی و جزء سوخت بیودیزل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

روغن کرچک سرشار از اسید ریچینولیک است ، یک اسید چرب تک اشباع شده و آن را به یک مرطوب کننده عالی تبدیل می کند. روغن کرچک اغلب در مواد آرایشی برای تقویت هیدراتاسیون مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب به محصولاتی مانند لوسیون ، آرایش و پاک کننده ها اضافه می شود. علاوه بر این ، بسیار به عنوان یک عامل بهبود زخم در نظر گرفته می شود. روغن کرچک رشد بافت را تحریک می کند به طوری که می تواند سدی بین زخم و محیط ایجاد شود و خطر عفونت را کاهش می دهد.

 

علاوه بر این ، به دلیل خاصیت ضد التهابی ، باعث کاهش التهاب و تسکین درد می شود.

 

بذر کتان

دانه کتان به عنوان قدرتمندترین ماده غذایی گیاهی شناخته شده برای بشر شناخته شده است. در حقیقت ، گزارش شده است که به دلیل فواید گسترده آن ، پادشاه شارلمانی قرن هشتم قوانینی را تصویب کرد که افراد خود را به مصرف آن ملزم می کنند. اکنون قرن ها بعد ، معلوم می شود ، بذر کتان قادر به کاهش خطرات سرطان ، سکته مغزی ، حمله قلبی و دیابت است.

 

بذور کتان حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 3 است. "چربیهای خوب" که اثرات سلامت قلب دارند. هر قاشق غذاخوری تخم بذر کتان حاوی حدود 1.8 گرم گیاه امگا 3 گیاه است. علاوه بر این ، این ماده حاوی 75 تا 800 برابر بیشتر لینگن از سایر غذاهای گیاهی است ، یک ماده مفید که دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

 

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه روغنی است که از دانه زیره سیاه استخراج می شود. به عنوان یک روغن پخت و پز خوشمزه به همراه تعدادی از فواید سلامتی استفاده می شود. یکی از مؤلفه های مهم این روغن این است که سرشار از تیموکینون است ، ترکیبی با خواص آنتی اکسیدانی.

 

اعتقاد بر این است که روغن سیاه دانه آلرژی ، آسم ، سردرد ، خون بالا را پیشگیری می کند


TeHrAnI روغن ,پوست ,استفاده ,علاوه ,ماده ,روغنهای ,سالم خالص ,روغنهای سالم ,روغن کرچک ,روغن زردآلو ,مرطوب کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایرانسل رایگان miracle تناسب اندام دکوراسیون و لوزام خانگی دفتر کامپیوتری سون Aubrielleldxzamc situs چرم سان ارزانی