طرز تهیه شامی کباب

کاسه ای را اماده کنید سپس سیب زمینی ها را شسته و رنده کنید پس از ان پیاز را رنده کنید و همراه با سیب زمینی مخلوط کنید حالا گوشت چرخ کرده را به مایه اضافه نمایید و با دست حسابی ورز دهید همانند مراحل اماده سازی کباب کوبیده در همان حال ارد نخودچی را همراه با نمک و زردچوبه و فلفل سیاه اضافه نمایید پس از افزودن ادویه مایه را برای مدت زمان ۲ دقیقه ورز دهید تا حسابی جا افتاده و مخلوط شود .

اگر احساس نمودید مایه شما چسبندگی خوبی ندارد میتوانید تخم مرغ را هم اضافه کنید ، افزودن یک عدد تخم مرغ انسجام مایه کتلت را زیاد میکند و باعث میشود در هنگام سرخ کردن حالت خود را درون تابه از دست ندهد . حالا بر روی مایه شامی خوشمزه سلفون کشیده و برای ۱ الی ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا مزه بهتری بخود بگیرد .

حالا تابه را روی حرارت متوسط گذاشته مقداری روغن اضافه کنید روغن که داغ شد از مایه برداشته و همانند کوکو سیب زمینی کف دست پهن کنید وسط انرا با انشگت سوراخ کنید تا در هنگام سرخ کردن مغز پخت شود درون تابه قرار دهید و دو طرف شامی را سرخ کنید . در کنار شامی ها چند عدد گوجه فرنگی را هم سرخ نمایید و همراه با نان یا برنج سرو کنید .


تفریحی مایه ,شامی ,دهید ,تابه ,نمایید ,حالا ,درون تابه ,قرار دهید ,اضافه کنید ,اضافه نمایید ,شامی کباب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سفارش نقاشی (گالری درنا)09197633820 بهترین کلیپ های عاشقانه پلی کربنات پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ساتیر شنبه تعطیل است ریاضی هزار اینجا همه چی هست فروش برنج ایرانی بدون واسطه