جزیره کیش مهم‌ترین جزیره‌ی تجاری و گردشگری ایران با داشتن سواحل نقره‌ای و زیبا، آب‌های نیلگون، پارک‌ها و اسکله‌های دیدنی یکی از جاهای دیدنی ایران محسوب می‌شود. زیبایی‌ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده‌اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد. در این مقاله که به‌نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب می‌شود، جاهای دیدنی تور کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

  • جاهای دیدنی قشم؛ ۱۰ جاذبه دیدنی سرزمین عجایب
  • جاهای دیدنی تبریز؛ ۱۳ جاذبه دیدنی پایتخت گردشگری اسلامی
  • جاهای دیدنی شیراز؛ ۱۹ جاذبه دیدنی شهر شعر و ادب

۱. تفریحات آبی

 

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مندید، در کیش می‌توانید به گزینه‌های متنوعی، از آب‌چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج‌سواری و جت‌اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت‌ها توسط جوانان مهمان‌نواز بومی به گردشگران ارائه می‌شوند.

اما اگر علاقه‌ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق‌سواری با قایق‌های کف‌شیشه‌ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

۲. مسیر دوچرخه سواری

 

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی‌ترین و خوش‌منظره‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر ۷۵ کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت هرجا که دل‌تان خواست ترمز کنید و از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس عکس‌های هنری بگیرید. نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به‌راحتی می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده‌اند، دوچرخه کرایه کنید. سه‌چرخه، دوچرخه‌ی دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که می‌توانید ساعتی یا روزانه کرایه‌شان کنید.

۳. کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش

 

در سال ۱۳۴۵ کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب‌غربی کیش به‌گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش‌های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچ‌کدام‌شان به‌نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان‌جا رها شد. این کشتی عظیم‌الجثه به‌ویژه هنگام غروب منظره‌ی عکاس‌پسندانه‌ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به‌حساب می‌آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می‌آیند.

۴. ساحل مرجان

 

ساحل مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش، در سمت شرقی جزیره‌ کیش واقع است و به‌خاطر وجود مرجان‌های فوق‌العاده زیبا به این نام معروف شده است. در نوار ساحلی، آلاچیق‌ها و درختان نخل را می‌بینید که در پس‌زمینه‌ی منظره‌ای چشم‌انداز ردیف شده‌اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است! این ساحل به کلوب‌های ورزش‌های آبی نیز مجهز است و از قبل می‌توانید برای فعالیت‌های موردعلاقه‌تان جا رزرو کنید.

منبع


اسپید دیدنی ,جاهای ,کشتی ,می‌توانید ,دوچرخه ,جاذبه ,جاهای دیدنی ,جاذبه دیدنی ,ساحل مرجان ,دوچرخه سواری ,داشته باشید ,مسیر دوچرخه سواری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون سایت تفریحی پرتک سایت سرگرمی و تفریحی الان بخر تحویل بگیر best-sites الهامـــــــ بانو sXboxGa shop دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی