با گسترش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن احتیاج به تبلیغات گسترده تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها اثر میدهد تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار هدف خویش خواهد بود. در این مقاله شما را با روش ی فرآوری محتوای گرافیکی آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوا گرافیکی برای شبکه های اجتماعی چیست؟

 

تولید محتوای گرافیکی - گرافیک چیست؟

گرافیک چیست؟

گرافیک را می‌توان از چند منظر رسیدگی کرد ولی از عقیده لغوی به معنای ترسیم و نوشتن می­باشد. هرچیزی مثل تصویر، نقاشی، رنگ­های مختلف که بر روی بوم، دیوار، ایجاد می­گردد را طراحی گرافیگی می ­نامند.

 

تولید محتوا

تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوای متنی

 

در این روزها عبارت فرآوری محتوا را چه بسا زیاد شنیده باشید، درونمایه می‌تواند هرچیزی همانند بلیت کنسرت، فیش رستوران، تصویرهای کشیده شده بر روی بزرگراه‌ها و … را شامل می‌شود.

 

اما چیزی که در وب مهم است، تولید درونمایه بصورت منحصر به فرد برای همان وب‌­سایت است. اگر درونمایه متناسب با مخاطبان ایجاد نگردد مطمئنا نمی‌توانید به اهداف کسب و کارتان دست پیدا کنید.

 

تولید درونمایه باید بصورت کاملا انحصاری برای آن کسب و کار تعبيه و فرآوری گردد و هیچ نوع کپی برداری از سایت­های دیگر نباشد. از این روش می­توانید مخاطبان سایت خویش را خوشنود حفاظت و در ضمن از موتورهای جستجو  امتیاز مثبت اخذ کنید.

 

تولید درونمایه دربرگیرنده تولید درونمایه ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و فرآوری محتوا متنی در وب میباشد.هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای فرآوری آن باید یک راهبرد تدوین شود. حتما از متخصصین تولید درونمایه برای کسب و کارتان استفاده کنید.

 

پیشنهاد وب رمز: تقویم محتوایی؛ برپایی تقویم تولید درونمایه در ۳ گام و راهکارهای کامیابی آن

 

تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی - محتوای گرافیکی تولید کنید

 

امروزه افراد علاقه بسیاری به جذب تند مخاطب دارند و بدین منظور از گرافیک برای انتقال محتوا بهره‌گیری می‌کنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت می‌کند. تولید محتوای گرافیکی حائز اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک تولید شود الی بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد می‌تواند نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکه­‌های اجتماعی داشته باشد. باید این جستار را در نظر گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در ساحل محتوای متنی بهره‌گیری کنیم، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

 

 

 

انواع محتوای گرافیکی در وب

عکس نوشته

اینفوگرافیک

اسلاید

اسکرین­شات

موشن­گرافیک

طراحی استیکر

کاربرد فرآوری محتوای گرافیکی

جذب شمار زیادی از مخاطبان

اشتراک گذاری در شبکه­‌های اجتماعی

تبدیل بیننده به مشتری ( افزایش نرخ تبدیل )

رتبه دریافت در موتورهای جستجو

سهولت ارائه اطلاعت

خسته نشد


akhbar tecnolozh12 تولید ,محتوای ,گرافیکی ,درونمایه ,مخاطبان ,محتوا ,محتوای گرافیکی ,تولید محتوای ,تولید درونمایه ,گرافیکی تولید ,تولید محتوا ,تولید محتوای گرافی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه کوچک با قیمت ارزان - مهرفوری تخفیفان بورس اینوست ریاضی سعادتمندان ایزی مانی||کسب درآمد رایگان و آسان از اینترنت تعمیرات موبایل تاریخ ملت های جهان