کادو دادن و معنا و منظوری که پشت هر هدیه و کادو پنهان است

چیزی که غیرقابل انکار است در پشت هدیه ندادن یک معنای بزرگ و تلخ موجود است ( شما در ذهن شخص در مقابلتان نیستید و وی گرفتاری هایی دارااست که حیاتی خیس از شماست ( هدیه چی بخرم؟ | راهنمای بدون نقص و معنی گونه های هدیه و کادو در ایرناک

کادوی ولادت برای خانمم چی بخرم

البته حتما به‌این نیز اعتنا داشته باشید که هدیه صرفا جنبه ی فیزیکی ندارد و هر کاری که از روی عشق و علاقه برای شما انجام می شود یک گونه کادو برای شماست به عنوان مثال بیان کردن ( دوستت دارم ( البته سخن تا فعالیت هیچ گاه برابر نیست و هیچ ابزاری برای ابراز عشق و علاقه کردن خوب تر از کادو نمیباشد .

مخاطب شما چقدر دوستتان دارد؟ و کدام کادو بیشترین تاثیر را دارد؟

داخل هدایای مناسبتی مثل هدیه به دنیا آمدن , سالگرد وصلت , روز مامان , ولنتاین و . . . یک رمز موجود است و آن این است که ( نوعی از زور و واهمه از بی ادبی ( در چنین هدیه هایی موجود است . بدین ترتیب هر کس سوای وجود مناسبت یا این که استدلال خاصی کادو می‌دهد نشان از عشق و علاقه ی بسیار آن فرد است و این‌که زمان های متعددی را به تامل شما بوده بی آنکه تولدتان و . . . باشد .

گران‌قیمت بودن کادو چه معنایی دارد؟

احتمالا با خویش بگویید ( هر کس کادوی ارزان قیمتی تهیه و تنظیم می نماید خسیس است و یا این که این که شما بها خرج کردن بیشتراز آن را نداشته اید ( ولی این تفسیر تماما غلط است بلکه بایستی توجهتان را نسبت بدین قضیه بالا ببرید . نکته ی اولین که موجود است این است که شخص متبوع شما اگر‌چه وقت یکبار کادو می دهد؟ قائدتا هر چه تعداد هدایا بالا خیس میرود بها دنیوی آن هم بایستی کاسته شود .

به‌این نکته نیز اعتنا فرمایید که وسع مالی شخص اهداکننده چقدر است و به نسبت آن کادو ی شما گرانبها است یا این که خیر؟

پس شایسته ترین کادو چیست؟ و شایسته ترین ترازو برای پی بردن قیمت کادو ای که گرفتید چیست؟

برای درک کردن این قضیه می بایست اعتنا نمائید که برای گزینش این کادو چقدر زمان گذارده شده‌است . و آیا با عشق و از روی ذوق و سلیقه و اشتیاق تهیه و تنظیم شده و یا این که این‌که برای از راز گشودن یک کادو ی گرانقیمت تنظیم شده است!

کادو ای باارزش است که شخص موردنظر تمام نیازها و علایق شمارا بسنجد و یک هدیه مختص و متعدد را برای شما تنظیم نماید , هم اکنون میخواهد بها دنیوی بالایی داشته باشد و یا این که ارزان بها باشد .

هدیه دادن و ی مال با فرآورده نیست!

حتما بدین دقت داشته باشید که هدیه دادن یک تجارت نیست که هر که کادوی گران بهایی به ماداد به به عبارتی میزان ما نیز بهای کادوی خویش را انتخاب کنیم بلکه کادو دادن از روی عشق می‌باشد و برای اینکار بایستی به ندای دلتان گوش دهید


کادو کده کادو ,هدیه ,دادن ,تنظیم ,کادوی ,موجود ,کادو دادن ,هدیه دادن ,داشته باشید ,شایسته ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانستنی های دوربین مداربسته کیوکوشین کاراته جایزان تلگرامی ها نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی