خدمات و مراکز وان



خـدمات
در کنار ــگاه ها، فضــاهای تفریحی و رســتوران ، خــدماتی همــچون مرکز خدمات بازدید که اطلاعات مــربوط به ــگاه ها و رویدادها را در اختیار شما می گذارد، مسجد در طبقه -1، سرویس  بهداشتی معمولی و ویژه برای کم توانان جسمی، اتاق مادر و کودک، کالسکه کودک، پارکینگ، دستگاه های خودپرداز و غیره در اختیار شما است.

مرکــز Aydin perihan

مرکز آیدین پریهان Aydin prihan نیز در خیابان جمــهوری وان قــرار دارد و مــی توان بعد از وان ای وی ام آن را دومین مرکز بزرگ شهر وان دانــست. برای دســترسی به آیدین پریهان می توانید از اتوبوس های iskisan ، anabaniye و Erek با هزینه 5/1 لیر استفاده کنید که از ایستگاه اتوبوس Beşyol خارج می شوند و از مقابل مرکز آیدین پریهان عبور می کنند. این مرکز که پس از زلزله وان در سال 2013 ساخته شد ، با ظاهری متفاوت ساخته شده است. و در کنار ، آرامش خاصی به فضا بخشیده است.

این مرکز شامل چندین گاه ، رستوران ، کافه ، سینما و مراکـــز تفریحی است. گاه های برندهای معــتبر لباس ، ظروف آشپزخانه ، جواهرات و لوازم التحریر را ارایه میکنند. در هر طبقه برای رفع خستگی بازدیدکننده ها صندلی هایی در نظر گرفته شده است. در طبقه 6ام مجموعه نیز کافی نت با تراس روباز قرار دارد که برای رفع کسالت و رسیدگی به کارهای اینترنتی بسیار مناسب است. در طبقه پنجم نیز رستوران هایی با منوهای متنوع آماده پذیرایی از بازدید کنندگان هستند. مرکز آیدین پرهان دارای سینما، سالن بولینگ و زمین بازی کودکان است و یک آخـــر هفته خوب را برای شما تضمین می کند.

 

تور زمینی وان از تبریز


تور زمینی وان از تبریز مرکز ,آیدین ,طبقه ,پریهان ,خدمات ,مرکز ,آیدین پریهان , آیدین ,مراکز , آیدین پریهان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت شخصی تتلووووووووو sabidankaf فلزیاب تصویری انتنی نقطه زن حرفه ای09909061300 بهترین سایت کُنجِ دنجِ مجآزیم توسعه فردی دنیای از خوشمزه ها