کابل انتقال صدا اسکار OS-693

طول کابل: 1.3 متر
نوع کابل: 
AUX

دستگاه سازگار: کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، استریوی خانگی، اسپیکر و بلندگو

کابل صدا Aux اسکار Oscar OS-693 طول 1.3 متر

اگر به پخش موسیقی در حین رانندگی عادت دارید، کابل AUX اسکار OS-693 می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند. با استفاده از این کابل انتقال صدا به آسانی می توانید گوشی موبایل خود را به ضبط ماشین متصل کرده و موسیقی های موجود بر روی گوشی را با آن پخش کنید.

کابل صدا Aux اسکار Oscar OS-693 طول 1.3 متر

کابل انتقال صدا اسکار OS-693 دارای دو رابط 3.5 میلی متری در دو سمت خود است و علاوه بر کاربرد ذکر شده، توانایی متصل کردن تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری به یکدیگر را دارد. به عنوان مثال می توان از آن برای اتصال گوشی، تبلت و MP3 پلیر به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، استریوی خانگی، اسپیکر و بلندگو استفاده کرد.

یکی از مزایای کابل صدا 3.5 میلیمتری اسکار OS-693 طول بلند و 1.3 متری آن است که باعث می شود بتوان از آن برای انتقال صدا میان دستگاه هایی که فاصله نسبتاً زیادی از یکدیگر دارند، بهره برد. این ویژگی در هنگام استفاده از کابل برای اتصال گوشی به دستگاه های دیگر نیز کاربرد بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا به راحتی با گوشی در حین پخش موسیقی کار کنید.

کابل صدا Aux اسکار Oscar OS-693 طول 1.3 متر

یکی از مشکلاتی که اغلب در کار با کابل های دارای طول بالای یک متر رخ می دهد، کشیدگی و پارگی آنها است. از آنجایی که کابل آ یو ایکس اسکار OS-693 دارای روکشی از جنس پلاستیک ABS می باشد، به خوبی در برابر این صدمات مقاوم است و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی قابل استفاده خواهد بود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، توانایی بالای کابل صدای اسکار OS-693 در انتقال صدا با کیفیتی عالی است. در واقع می توان کابل AUX اسکار OS-693 را بهترین کابل موجود در بازار از لحاظ کیفیت انتقال صدا متناسب با قیمت بسیار ارزان آن دانست که به خوبی توقعات علاق مندان به موسیقی را برآورده خواهد کرد.

کابل صدا Aux اسکار Oscar OS-693 طول 1.3 متر

چنانچه قصد کابل صدا Aux اسکار Oscar OS-693 طول 1.3 متر را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان مناسب ترین قیمت کابل Aux در بازار را به شما ارائه دهند. اگر در رابطه با نحوه این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.


ایده برتر پارسیان کابل ,اسکار ,انتقال ,استفاده ,دارای ,گوشی ,اسکار oscar ,کابل انتقال ,ایده برتر ,برتر پارسیان ,میلی متری ,استریوی خانگی، اسپیکر ,تلویزیون، استریوی ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فارسروید 1 / دانلود آهنگ و بازی اندروید چیستا | طراحی اپلیکیش،سایت،pwa تخفیفان life time ffsfdsfwg4243GFGfsfsfsfsf