کتاب های ارباب حلقه ها (و آثار مربوطه مانند هابیت) نوشته استاد بزرگ ادبیات انگلیسی جی. آر .آر تالکین می باشند. براساس این مجموعه فیلم ها و بازی های زیادی ساخته شده اند. بازی The Lord of the Rings War in the North براساس کتاب های این مجموعه (و آثار مرتبط) ساخته شده، که نبرد در شمال روایت سرگرم کردن یکی از نیرو های مهم سائرون در منطقه شمالی و دفاع از این مناطق، تا رسیدن فرودو به کوه دوم (هلاکت) گفته می شود.

بازی The Lord of the Rings War in the North تلاشی است برای واگویی آنچه در نبردی عظیم با Agandaûr از سوی سلحشورانی از سه نژاد انسان ها ، الف ها و دورف ها اتفاق افتاد و در این بین و در سیر روایی داستان بازی به بسیاری از شخصیت های تاثیر گذار کتاب که در فیلم اشاره ای به آن ها نشده است برخواهیم خورد و از همه مهمتر با توجه به نقش آفرینی مهم خاندان Dúnedain در سیر روایی نکات کلیدی و جالبی از این نسل قدرتمند برای شما بازگو خواهد شد در کل می توان گفت بعد داستانی در بازی The Lord of the Rings War in the North برای طرفداران اثری بسیار جذاب و پر کشش خواهد بود و سایر تجربه کنندگان بازی را نیز به خود جذب خواهد کرد.

The Lord of the Rings War in the North PC-RELOADED


سامانه دانلود-موزیک,فیلم و سریال,بازی بازی ,north ,rings ,lord ,کتاب ,فیلم ,north برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

استقلالی شو ضربات عاشقی سلطان نصیر سیستم های اعلام و اطفاء حریق badamzaminirokeshdar در حوالی پاییز بازی های رایانه ای DJARK